بازدید-مدیرعامل-بانک-توسعه-تعاون-از-۲-مجتمع-صنعتی

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر از مجتمع فولاد آتیه خلیج‌فارس و شهرک خودرویی شهرستان اهواز بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قابل‌ذکر است طرح مجتمع فولاد آتیه خلیج‌فارس در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار واقع گردیده و در ۴ فاز پیش‌بینی‌شده است که فاز اول آن مربوط به تولید میلگرد با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال و با اشتغال‌زایی جهت ۲۰۰ نفر در سه شیفت کاری می‌باشد که محصولات تولیدی این شرکت در حال صادرات به کشورهای هم‌جوار می‌باشد و این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی فعال به‌واسطه نزدیکی به فولاد خوزستان از ظرفیت مناسبی برای تهیه مواد اولیه برخوردار می‌باشد.

گفتنی است مجتمع مذکور تاکنون توانسته است در قالب سرمایه در گردش ۴۵ میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون تسهیلات اعتباری دریافت نماید.

در این بازدید مدیران مجتمع فولاد آتیه ضمن قدرشناسی از حمایت‌های بانک توسعه تعاون، امکان تولید و صادرات میلگرد را مرهون حمایت و تخصیص تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون دانستند همچنین مقرر شد مجموعه خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون جهت توسعه فعالیت این شرکت در قالب حد اعتباری تعریف و ارائه گردد.

گفتنی است در ادامه از محل طرح شهرک خودرویی کاریانا شهرستان اهواز که در مساحت ۳۶ هکتاری ایجاد و تأسیس خواهد شد نیز بازدید به عمل آمد این شهرک شامل ۴۷۰ پلاک می‌باشد که کلیه خدمات موردنیاز در حوزه خریدوفروش و خدمات موردنیاز برای فعالیت در حجم گسترده برای تمرکز بازار خودرو شهرستان اهواز پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است که در بازدید این طرح مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و مدیر امور اعتباری و سرمایه گداری بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون را همراه می‌کردند.