برآورد-دقیق-خسارت-طوفان-مشهد-نیازمند-بررسی-است؛-ثبت-۱۳۹-ماموریت
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته، بیش از ۱۳۹ مورد ماموریت از سوی شهرداری مشهد به ثبت رسیده که در این میان مواردی مانند سقوط درخت، سقوط انواع اجسام و سقوط تیرآهن و داربست قابل مشاهده است.

حجت علی شایانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برآورد خسارت طوفان و بارندگی شب گذشته در مشهد و شهرستان‌های استان نیازمند چند روز بررسی بیشتر است زیرا به غیر از مشهد ما در تمامی شهرستانهای استان نیز توفان و بارندگی داشته‌ایم.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین سرعت طوفان در استان به ترتیب در سرخس، سبزوار و نیشابور و مشهد و گلمکان به ثبت رسیده است تصریح کرد: سرعت این توفان در شهرستان‌های مذکور به ترتیب 86، 76، 72 و 65 کیلومتر بوده است.

شایانفر افزود: در شهرستان بردسکن نیز سرعت طوفان 58 کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است و در سایر شهرستان‌های استان مانند خواف، تربت جام و حیدریه و کاشمر نیز بین 17 تا 47 کیلومتر سرعت طوفان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: تا ساعت 20:30 شب گذشته، بیش از 139 مورد ماموریت از سوی شهرداری مشهد به ثبت رسیده که در این میان مواردی مانند سقوط درخت، سقوط انواع اجسام و سقوط تیرآهن و داربست قابل مشاهده است.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارندگی نیز در بخشی از شهرستان‌های استان صورت گرفته بود که در این میان قوچان با 6 میلی‌متر بیشترین بارندگی را داشته است و شهرستان‌های درگز و سرخس نیز بارندگی داشته‌اند.

شایانفر بیان کرد: البته تخمین دقیق خسارات وارد شده در اثر طوفان دیشب نیازمند بررسی بیشتر است و به تمامی فرمانداری‌های استان این مورد ابلاغ شده که برآورد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/