پایگاه خبری فولاد ایران - رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت بخش خصوصی و واگذاری بنگاه‌های دولتی به این بخش گفت: دولت و شخص رئیس جمهور معتقدند تا وقتی که اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی اداره نشود، این اقتصاد شکوفا نخواهد شد لذا نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی اهتمام جدی و ویژه‌ای داریم.

🔹️رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه درخصوص اتفاقی که روز جمعه در زمینه FATF افتاد، با مخاطب قرار دادن فعالان اقتصادی و بخش خصوصی اظهار داشت: در سال ۹۲ وضعیتی شبیه به شرایطی که روز جمعه پیش آمد را داشتیم و با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه بودیم اما دولت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از این شرایط خارج شویم و در این راستا ۴ لایحه را تنظیم کردیم و همه این لوایح نیز، در راستای سیاست ‌ها و برنامه هایی است که باید خودمان در زمینه پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریزم انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در جمهوری اسلامی نوشت:

◀️ اولویت اول در مسائل داخلی به مردم تعلق دارد. در میان مسائل مختلف مربوط به مردم، معیشت در صدر قرار دارد. معیشت مردم، با استمرار منازعات میان مسئولین و جناح‌های سیاسی نه‌تنها بهبود نمی‌یابد بلکه هر روز سخت‌تر خواهد شد. وقتی منازعات وجود دارد، فرصت‌طلب‌ها با استفاده از زمینه‌ای که به وجود می‌آید مشغول سوءاستفاده می‌شوند.

◀️ رتبه دوم در میان مسائل داخلی متعلق به جنگ قدرت میان متصدیان بخش‌های مختلف نظام است. مردم از ریزه‌کاری‌های این جنگ خبر دارند و می‌دانند که این منازعات و مانع‌تراشی‌ها برای خدا و حتی برای مصالح ملت و کشور و نظام نیست، بلکه برای اینست که چرا بخشی از قدرت در دست تو باشد و به‌صورت کامل در اختیار من نباشد. حتی این را هم می‌فهمند که برجام اگر کار این دولت نبود و کار من بود خیلی هم خوب بود و اف‌ای‌تی‌اف هم چون مشکل این دولت را حل می‌کند نباید تصویب شود.

اقتصاد نیوز