جدول وزن آهن آلات
جداول وزنی

از کاربردی ترین ابزارهای موردد استفاده در صنعت آهن آلات، جداول وزنی و نحوه محاسبه هرکدام از آن ها است. در ادامه میتوانید مشخصات هر یک محصولات همراه با کاربردهای آنها مشاهده نمایید.

جدول وزن آهن آلات

برپایه جداول آماری عملکرد شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن، فولاد آلیاژی، میدکو، گروه ملی صنعتی فولاد، فولاد کاوه جنوب، فولاد خراسان، چادرملو، فولاد ارفع، بناب و جهان فولاد، در مهرماه امسال در مجموع یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۶۱۶ تن شمش فولاد توسط این شرکت ها تولید شد که در مقایسه با ماه مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش بازدهی دارد.

بررسی عملکرد واحد های فولادی یاد شده گویای آن است که در هفت ماهه امسال بیشترین رشد عملکرد مربوط به فولاد بردسیر با ۱۴۵ درصد بود و در مهرماه نیز بالاترین بازدهی مربوط به گروه ملی صنعتی فولاد با افزایش ۲۷۳ درصدی نسبت به ماه مشابه پارسال رقم خورد.

تولیدات فولادی به سطح ۸.۴ میلیون تن رسید

تولید محصولات فولادی در واحدهای بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در هفت ماهه امسال به هشت میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۱۱ تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چهار درصدی داشته است.

ضمن اینکه در مهرماه ۹۹ مجموع تولیدات واحدهای فولادی مورد بررسی برابر با یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۳۹۵ تن بود که در مقایسه با ماه مشابه سال ۹۸ افزایش ۹ درصدی را ثبت کرد.

بیشترین رشد تولیدات در هفت ماهه امسال در بین واحدهای مزبور مربوط به ذوب آهن اصفهان با ۲۵۹ درصد نسبت به دوره مشابه در سال ۹۸ ثبت شد، در عین حال در مهرماه ۹۹ نیز جهان فولاد سیرجان به رشد ۴۳۸ رقمی تولید نسبت به مهر ۹۸ رسید.

امسال با توجه به دستیابی به ظرفیت حدود ۴۰ میلیون تنی، انتظار می رود میزان تولید فولاد به حدود ۳۰ میلیون تن برسد، ضمن اینکه سال گذشته با تولید ۲۷.۲ میلیون تن، نزدیک به ۱۲ میلیون تن صادرات محقق شد.