در استان گیلان از این کارخانه ها میلگرد بخرید

امروز خرید میلگرد از درب کارخانه برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا خرید از درب کارخانه باعث می شود تا قبل از خرید قیمت روز میلگرد را داشته باشید و خرید شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و باعث صرفه جویی بسیار بالا در هزینه های پرداختی و قیمت محصول می شود. از طرفی کسانی که در منطقه گیلان زندگی می کنند به دنبال خرید میلگرد از نزدیکترین مکان هستند تا هزینه ‌های حمل و نقل کمتری نیز بابت آن پرداخت کنند. به همین جهت نیز تیم محتوایی آهن آلات شهرآهن در این مقاله تلاش کرده اند که سه کارخانه معتبر و بزرگ استان گیلان را برای مشتریان شمالی معرفی کنند تا بتوانید با پرداخت هزینه های کمتر و قیمت مناسب تر، میلگرد مورد نیاز خود را خریداری نموده و آن را با پرداخت کمترین هزینه های حمل و نقل به محل پروژه خود برسانید. همچنین می توانید برای اطلاع از علت کاهش قیمت میلگرد امروز،قیمت میلگرد، خم کاری میلگرد و هر اطلاعاتی که نیاز دارید با سایت شهرآهن و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

در استان گیلان از این کارخانه ها میلگرد بخرید

برای خرید میلگرد در گیلان به کارخانه میلگرد حسن رود مراجعه کنید

کارخانه میلگرد حسن رود از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و انواع میلگرد آجدار در گرید A2 و A3 را تولید نموده است. میلگردهای گرید A2 در سایز ۸ الی ۱۰ میلیمتر و میلگردهای گرید A3 نیز در سایز ۱۲ الی ۲۰ میلیمتر در این کارخانه تولید می شوند. قیمت میلگرد کارخانه حسن رود و جدول وزنی آن نسبت به دو کارخانه دیگر از جمله کارخانه آناهیتا و کارخانه امیرکبیر کمتر است. از طرفی تنوع میلگرد های تولید شده در این کارخانه نیز نسبت به دو کارخانه ذکر شده کمتر بوده و میلگردهای قطور و دارای سایز بیشتر در این کارخانه تولید نمی‌ شوند. همانطور که گفته ایم بزرگترین سایز میلگرد های تولید شده در کارخانه حسن رود در سایز ۲۰ میلیمتر هستند و میلگردهای قطورتر که دارای سایز بندی های ۲۲ الی ۳۲ میلیمتر هستند در این کارخانه تولید نمی شوند.

برای خرید میلگرد در گیلان به کارخانه میلگرد حسن رود مراجعه کنید

کارخانه میلگرد امیرکبیر در گیلان: مرکز فروش میلگرد

یکی دیگر از کارخانجات بزرگ تولید میلگرد در گیلان کارخانه میلگرد امیرکبیر است. کارخانه امیرکبیر، میلگرد آجدار را در گریدهای A2 در سایز ۸ الی ۱۰ میلیمتر، A3 را در سایز ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر و A4 را در سایز۱۴ الی ۲۲ میلیمتر تولید می کند. میلگرد های تولید شده در کارخانه میلگرد امیرکبیر گیلان از لحاظ وزنی نسبت به میلگرد های کارخانه آناهیتا و حسن رود سنگین تر هستند و از لحاظ قیمت در مابین این دو کارخانه قرار دارند. کارخانه میلگرد امیرکبیر گیلان در سال ۱۳۸۳ احداث شد و از سال ۱۳۹۰ خط تولید خود را در زمینه تولید میلگرد افزایش داد. میلگرد های تولید شده در این کارخانه نه تنها به بازار داخلی بلکه به بازارهای خارجی نیز ارسال می شوند.

کارخانه میلگرد امیرکبیر در گیلان: مرکز فروش میلگرد

میلگرد آناهیتا: خرید میلگرد در استان گیلان

یکی دیگر از کارخانه جات استان گیلان کارخانه میلگرد آناهیتا است. اگرچه که وزن میلگرد آناهیتا در بسیاری از سایز ها نسبت به میلگرد امیرکبیر و میلگرد حسن رود بیشتر است، اما به دلیل قیمت پایین تری که دارد خرید آن برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود. خرید میلگرد آناهیتا در دو گرید A2 در سایز ۸ الی ۱۰ و A3 در سایز۱۲ الی ۳۲ برای مشتری امکان پذیر است. کارخانه میلگرد آناهیتا انواع میلگردهای آجدار خود را در شاخه های ۱۲ متری تولید و به بازار فروش ارائه نموده است. کارخانه میلگرد آناهیتا در سال ۸۹ شروع به فعالیت کرده و در سال ۹۱ نیز توانسته است عنوان برترین تولید کننده فولاد در سطح کشور را از آن خود کند. در واقع کیفیت و قیمت میلگرد های تولید شده در این کارخانه بسیار عالی و بالا بوده و به همین جهت نیز محبوبیت بسیار زیادی در شهرهای مجاور آن و همچنین در سطح کشور دارد.

میلگرد آناهیتا: خرید میلگرد در استان گیلان

میلگرد همه کارخانه های گیلان را از شهر آهن تهیه کنید

کارخانه های بزرگ شهر گیلان از جمله کارخانه فولاد حسن رود، کارخانه فولاد امیرکبیر و کارخانه فولاد آناهیتا در این شهر مشغول به فعالیت هستند و انواع میلگردهای آجدار را به صورت عمده تولید و به بازار فروش داخل و خارج عرضه نموده اند. اگر شما نیز به دنبال خرید میلگرد از کارخانه های گیلان هستید می توانید از طریق وب سایت فروشگاهی شهر آهن به صورت کاملا مستقیم میلگرد را با قیمت عالی از درب کارخانه خریداری نمایید. از طرفی شما می توانید با خرید از وبسایت شهرآهن کمترین تعرفه های حمل و نقل را نیز بابت محصول خریداری شده خود پرداخت کنید. ما در ادامه سه علامت اختصاری مخصوص به این کارخانه ها را برای شما نیز ذکر کرده ایم تا بتوانید با کمک علامت های اختصاری حک شده بر روی میلگرد اصالت این میلگردها را تشخیص دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر و یا نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز می توانید از طریق وب سایت فروشگاهی شهرآهن اقدام نموده و با کارشناسان فروش ما مشاوره نمایید.کارشناسان ما به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان هستند. علامت اختصاری حک شده بر روی میلگرد کارخانجات فولاد گیلان عبارتند از:
کارخانه میلگرد حسن رود گیلان: NFG CO
کارخانه فولاد امیرکبیر خزر: AKS
کارخانه فولاد آناهیتا گیلان: AJ