وزن میلگرد آریا ذوب + مشخصات و اطلاعات ضروری برای خریداران

میلگرد از مهم ترین مصالح ساختمانی است که اهمیت ویژه ای دارد، این محصول در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد در انواع مختلفی و با سایزهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود که هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. بیشترین کاربرد میلگرد در مقاوم سازی بتن است از این رو ساختمان سازان و مهندسین پروژه برای خرید میلگرد دغدغه فراوانی دارند زیرا خرید این محصولات کار آسانی نیست و باید تخصص کافی در این زمینه داشت. در ایران کارخانه های تولید میلگرد بسیاری وجود دارد که همگی با بهترین متریال و رعایت استانداردهای مختلف انواع میلگرد را تولید می کنند. آریا ذوب یکی از تولید کنندگان اصلی میلگرد در ایران است که با کیفیت ترین میلگرد را تولید می کند. این شرکت با تولید 350 هزار تن میلگرد در سال به خودکفایی کشور در تولید میلگرد کمک بسیاری کرده است که شما این امکان را دارید تا خرید این میلگرد را به سادگی و با دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید از سایت آهن آلات شهرآهن انجام دهید.


یکی از نکات مهم برای خرید میلگرد وزن آن است، وزن میلگرد تاثیر بسیاری در کیفیت و قیمت دارد. طبق بررسی های انجام شده وزن میلگرد آریا ذوب به وزن جدول اشتال بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است. در کل برای خرید میلگرد باید اطلاعاتی مانند برند تولید کننده، میزان کیفیت، روش تولید، کاربرد، نوع و ابعاد، وزن و ... میلگرد را در نظر داشت تا بهترین خرید را انجام داد.

وزن میلگرد آریا ذوب + مشخصات و اطلاعات ضروری برای خریداران

معرفی جامع کارخانه میلگرد آریا ذوب

کارخانه میلگرد آریا ذوب در سال 1383 شروع به فعالیت کرد و با استفاده از بهترین ماشین آلات، نیروی کار متخصص، رعایت استانداردهای ملی و جهانی، بهره گیری از فناوری های به روز و ... توانست بهترین میلگردها را تولید و ایران را در زمینه تولید این محصولات به خودکفایی کامل برساند. این کارخانه در بخش صنعتی اشتهارد کرج تاسیس شد که با ظرفیت تولید سالانه چند صد هزار تن میلگرد جزء تامین کنندگان اصلی محسوب می شود. این برند برای دستیابی به خودکفایی ملی با استفاده از طرح های توسعه توانست انواع میلگرد ساده و آجدار را در سایزهای 8 تا 32 میلی متر با بهترین کیفیت تولید و ظرفیت خود را در سال 1390 به 350 هزار تن برساند. میلگردهایی که کارخانه آریا ذوب تولید می کند همگی دارای گواهینامه های فنی هستند و با مشخصات کاملی مانند خواص مکانیکی، سایز محصول، تاریخ تولید و ... به بازار عرضه می شوند. ARIA علامت اختصاری حک شده روی میلگردهای کارخانه آریا ذوب است، این علامت اختصاری می تواند محصولات این کارخانه را از دیگر تولید کنندگان جدا کند.

معرفی جامع کارخانه میلگرد آریا ذوب

مشخصات و جدول وزنی میلگرد آریا ذوب

میلگرد تولید شده در کارخانه فولاد آریا ذوب به دلیل کیفیت و وزن مناسب مورد توجه بیشتر افراد واقع شده است از این رو در بازار جزء برندهای پر فروش است به گونه ای که در سراسر ایران برای خرید این میلگردها مشتری وجود دارد. داشتن اطلاعات در مورد مشخصات و وزن میلگرد می تواند تا حد زیادی به خرید بهتر کمک کند. میلگردهای آریا ذوب با توجه به قطری که دارند دارای وزن مناسبی هستند، در واقع برای سنجیدن وزن میلگرد باید قطر آن را در نظر گرفت از این رو میلگردها دارای وزن های مختلفی هستند. این برند انواع میلگرد را با ابعاد متفاوت در وزن های مخصوص تولید و روانه بازار می کند. در سال های گذشته آریا ذوب میلگردهایی با وزن بالا تولید می کرد و همین امر سبب عملکرد منفی این محصولات در ساختمان سازی شد، با ایجاد این مشکلات شرکت آریا ذوب تلاش کرد وزن محصولات خود را تا حد زیادی پایین بیاورد و با روشی صحیح میلگردهای مقاوم و سبکی را تولید نماید. برای آشنایی بیشتر با وزن میلگردهای آریا ذوب و مقایسه آن می توان جدول وزنی یک شاخه میلگرد 12 متری تولید شده در این شرکت را با وزن جدول اشتال که در زیر رسم شده است، مشاهده کنید.

وزن میلگرد سایز میلگرد
8 10 12 14 16 18 20 22 25 28 32
جدول اشتال 5 7.5 10.7 14.5 18.9 24 29.7 35.6 46.2 58 75
آریا ذوب - 7 10.5 13.5 17.5 21.5 27.2 31.5 42.5 54 70

کیفیت میلگرد آریا ذوب چقدر است؟

همانطور که اشاره شد وزن میلگرد می تواند در کیفیت نهایی این محصولات تاثیرگذار باشد و با توجه به نزدیک بودن وزن میلگردهای تولیدی این برند به جدول اشتال می توان نتیجه گرفت کیفیت نسبتا بالایی دارند. در واقع کیفیت میلگرد یکی از نکات مهم در هنگام خرید است که باید به آن توجه زیادی شود زیرا کیفیت میلگرد در عملکرد نهایی آن بسیار تاثیرگذار است. شرکت آریا ذوب برای تولید میلگرد از شمش های فولادی مرغوبی استفاده می کند در نتیجه محصولات تولیدی آن کیفیت مطلوبی دارند. در کل آریا ذوب با استفاده از بهترین ماشین آلات، طراحی و مدل سازی های به روز، نیروی کار ماهر، مواد اولیه مرغوب، استفاده از بهترین فرآیندها برای تولید، انجام آزمایشات کنترل کیفی و ... کیفیت میلگردهای خود را تضمین می کند. این برند اغلب برای تولید میلگرد از شمش های قوس الکتریکی با ابعاد مختلف استفاده می کند از این رو محصولات نهایی کیفیت بالایی خواهند داشت. با توجه به تحقیقات و بررسی ها میلگرد اریا ذوب کیفیت بسیار خوبی دارد و یکی از کارخانه های پیشنهادی برای خرید میلگرد با کیفیت محسوب می شود.

کیفیت میلگرد آریا ذوب چقدر است؟

استاندارد میلگرد آریا ذوب

ایران یکی از قطب های اصلی تولید میلگرد است که کارخانه های فعال بسیاری در زمینه تولید این مقاطع فولادی دارد از این رو استانداردهای خاصی را برای تولید این محصولات در نظر گرفته است که هر کارخانه با توجه به محصول تولید شده، نوع ماشین آلات، فرآیند تولید و ... از استاندارد مخصوصی برای تولید میلگرد استفاده می کند. اغلب کارخانه های میلگرد ایران از استاندارد ملی و روسی استفاده می کنند البته استانداردهای دیگری مانند استاندارد اروپایی، آلمانی و ... نیز در ایران مورد استفاده هستند. کارخانه میلگرد آریا ذوب از استاندارد ملی، آلمانی و ... استفاده می کند، در واقع استانداردهای جهانی و بین المللی بسیاری برای تولید انواع میلگرد وجود دارد که طبق آن ها انواع میلگرد تولید می شود. برند آریا ذوب از استاندارد ملی با شماره 3132 و استاندارد DIN آلمان تحت لیسانس ISO HSE، ISO9001:2008، ISO14001:2004 و ... برای تولید انواع میلگرد استفاده می کند و توانسته با رعایت کیفیت، حفظ بهداشت و محیط زیست، ایجاد ایمنی شغلی و ... در تمام بخش های کارخانه گواهینامه TUV International را کسب کند.

استاندارد میلگرد آریا ذوب

بررسی قیمت میلگرد آریا ذوب و عوامل تاثیرگذار بر آن

با توجه به کاربرد گسترده میلگرد قیمت آن بسیار حائز اهمیت است و قبل از خرید باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. میلگرد با توجه به وزنی که دارد دارای قیمت متفاوتی است در واقع هر چه وزن میلگرد پایین تر باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود. در کل قیمت محصولات فولادی مانند میلگرد ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی این قیمت مدام در حال نوسان است. شرکت آریا ذوب برای رقابت با دیگر تولید کنندگان میلگرد به دنبال ارتقاء میلگردهای خود است از این رو در تلاش است وزن میلگردها را تا حدی به جدول اشتال نزدیک تر کند. وزن میلگردهای آریا ذوب به نسبت بالا است که با پایین آوردن وزن آن ها می توان کیفیت این محصولات را افزایش داد و وزن آن ها را به وزن جدول اشتال نزدیک تر کرد. عوامل بسیاری وجود دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت نهایی میلگرد آریا ذوب تاثیر دارند، برخی از این عوامل شامل قیمت مواد اولیه، روش تولید میلگرد، نرخ ارز، شاخص بورس، تورم های جهانی، هزینه حمل و نقل، نوع میلگرد، کیفیت محصول و ... است. شرکت آریا ذوب برای رفاه مشتری های خود قیمت به روز انواع میلگرد را روزانه در سایت خود قرار می دهد تا خرید برای مصرف کنندگان آسان تر صورت بگیرد. به طور کلی قیمت میلگردهای آریا ذوب با در نظر گرفتن کیفیت بالا، وزن نزدیک به جدول اشتال و ... بسیار مناسب و اقتصادی است.