مجتمع فولاد ارگ تبریز

قیمت میلگرد تبریز امروز

قیمت میلگرد مجتمع فولاد ارگ تبریز
محصول قيمت

میلگرد آجدار 25 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

25

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 22 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

22

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 20 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

20

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 18 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

18

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 16 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

16

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 14 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 17 ساعت قبل

کارخانه

14

کیلوگرم

A3

24,950 تومان
تغییر قیمت: ثابت

میلگرد آجدار 12 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 15 ساعت قبل

کارخانه

12

کیلوگرم

A3

تماس بگیرید

میلگرد آجدار 10 ارگ تبریز (A3)

بروزرسانی: 15 ساعت قبل

کارخانه

10

کیلوگرم

A3

تماس بگیرید
نتایج 1 تا 8 از کل 8 نتیجه
arg-tabriz_950643103

مجتمع فولاد ارگ تبریز

تاریخ تاسیس فولاد ارگ تبریز : 1385

ظرفیت تولید فولاد ارگ تبریز : 120 هزار تن

محصولات فولاد ارگ تبریز : میلگرد آجدار

مشخصات محصولات فولاد ارگ تبریز :

1 : میلگرد آجدار فولاد ارگ تبریز : میلگرد 10 آجدار ، میلگرد 12 آجدار ، میلگرد 14 آجدار ، میلگرد 16 آجدار ، میلگرد 18آجدار ، میلگرد 20 آجدار ، میلگرد 22 آجدار ، میلگرد 25 آجدار

نشانی فولاد ارگ تبریز : آذربايجان شرقي- تبريز- تبريز 500 متر مانده به ميدان تره بار رويروي نمايندگي تراكتور سازي.

کارخانه فولاد ارگ تبریز در تیر ماه سال 1386 در شهر تبریز به ثبت رسید. مجتمع فولاد ارگ تبریز از سال 1391 تولید آزمایشی میلگرد شروع و موفق به بهره برداری و تولید میلگرد ارگ تبریز گردیده است. این روند تا به ثمر رسیدن اهداف بلند مدت شرکت جهت ارتقای کیفیت مطلوب در تولید ملی با اصول استاندارد در بازارهای داخلی و خارجی و رقابت در آن ادامه خواهد داشت.

شما می توانید قیمت میلگرد آجدار فولاد ارگ تبریز ، وزن میلگرد آجدار فولاد ارگ تبریز را در سایت شهرآهن جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

09123137673

02166130150

قیمت میلگرد ارگ تبریز

میلگرد یکی از پایه ترین اساس زیر ساخت ساختمان است که نیاز هر روز بازار فولاد است. قیمت میلگرد ارگ تبریز در کانال تلگرامی شهرآهن بطور روزانه قرار داده می شود. سایت شهر آهن تمرکز خود را بر روی آهن و فولاد قرار داده است و انواع میلگرد تبریز را در لیست محصولات خود موجود دارد تا مشتریان بتوانند از قیمت نهایی میلگرد ارگ تبریز با خبر شوند. برای همین منظور قیمت میلگرد تبریز در ادامه توضیحات قرار گرفته شده است در صورت هر گونه سوال راجع به خرید میل گرد دارید می توانید با کارشناسان شهر آهن تماس بگیرید و از مشاوره  رایگان آن بهره مند شوید. مجتمع فولا تبریز در جاده صوفیان شهرک سرمایه گذاری خارجی قرار دارد این شرکت بازار میلگرد شمال غرب کشور را دست گرفته است و همچنین محصولات آن به نقاط دیگر ایران ارسال می شود.

قیمت میلگرد ارگ تبریز

قیمت روز میلگرد ارگ تبریز

قیمت روز میلگرد ارگ تبریز را از سایت شهر آهن مشاهده کنید و در صورت خرید کالا میتوان بصورت تلفنی و یا اینترنتی خرید خودتان را انجام دهید. پس از خرید، میلگرد ارگ تبریز از کارخانه بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود، تمامی سفارشات که توسط شهرآهن پذیرفته شده است در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارسال شده تا رضایت خاطر مشتریان عزیز شهرآهن فراهم گردد . شهر آهن انواع میلگرد آجدار در سایزهای 10,12,14,16,18,20,22,25 موجود است هر کدام از این محصولات در شرایط خاص در سازه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت محصولاتی که در لیست قرار گرفته است به آخرین تاریخ روز جاری اشاره دارد و برای تهیه قیمت خرید عمده با کارشناسان مکاتبه کنید و قیمت نهایی را بصورت تلفنی دریافت کنید.

قیمت روز میلگرد ارگ تبریز

کارخانه میلگرد ارگ تبریز

کارخانه میلگرد ارگ تبریز در سال 1386 تاسیس شد این شرکت در ابتدای کار شروع به تولید چدن و داکتیل نمود و پس از موفقیت های پی در پی در سال 1389 مجوز ذوب فولاد را اخذ کرد و سپس در راستای اهداف خود خط تولید نورد گرم جهت تولید میلگرد استاندارد را در دستور کار خود قرار داد. پس از عبور از مسیرهای پر پیچ و خم نهایتا در سال 1391 تولید آزمایشی میلگرد را آغاز نمود، موفقیت های چشمگیر باعث شد که در این مسیر با قدرت ادامه کار دهیم و حالا میلگرد ارگ تبریز به عنوان یک برند فولاد تبریز جدای از اینکه بخشی از بازار داخلی را در دست دارد، آماده صادرات میلگرد به کشورهای همسایه می باشد.

سوالات متداول مجتمع فولاد ارگ تبریز

مزایای استفاده از میلگردهای مجتمع فولاد ارگ تبریز چیست؟

میلگردهای مجتمع فولاد ارگ تبریز با کیفیت بالا و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به مشتریان اطمینان از کیفیت مطلوب می‌دهند، همچنین این محصولات به عنوان گزینه‌ای با هزینه مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

قیمت میلگردهای آجدار مجتمع فولاد ارگ تبریز در شهر آهن به قیمت روز است؟

بله تمام محصولات مجتمع فولاد ارگ تبریز به قیمت روز کارخانه در فروشگاه شهر آهن عرضه می شوند.

هنگام خرید میلگرد آجدار مجتمع فولاد ارگ تبریز به چه عواملی باید دقت کرد؟

هنگام خرید میلگرد آجدار از مجتمع فولاد ارگ تبریز، به کیفیت محصولات، مشخصات فنی و رعایت استانداردها توجه کنید، همچنین، مقایسه قیمت میلگرد فولاد ارگ تبریز، شرایط خرید و بررسی خدمات پس از فروش می‌تواند در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما موثر باشد.