محصولات فولاد ظفر بناب

نیاز روز افزون به مقاطع فولادی در صنعت کشور باعث شده است که کارخانه های بسیاری در کشور ما به تولید این نوع محصولات اقدام نمایند. کارخانه فولاد ظفر از مهم ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید مقاطع کشور محسوب می شود. محصولات تولیدی این کارخانه به دلیل دارا بودن کیفیت و مرغوبیت لازم با استقبال زیادی مواجه می شود و دارای استقبال زیادی است.
محصولات این مجموعه با توجه به نیاز روز و تقاضای مشتریان تولید می شود. با گذشت زمان و مجهز شدن این کارخانه به دستگاه های روز دنیا، محصولات این کارخانه اضافه شده اند و امروزه حجم زیادی از انواع محصولات این کارخانه نه تنها به پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز داخلی است بلکه به عنوان مقاطع فولادی با کیفیت به خارج از کشور نیز صادر می شوند. مقاطع و محصولاتی که در این کارخانه تولید می شوند تنوع بالایی دارند و هدف این کارخانه گسترش محصولات تولیدی به سمت ورق های فولادی و مقاطع ریلی نیز هست.

محصولات فولاد ظفر بناب چیست؟

محصولات تولید شده در کارخانه ظفر دارای خطوط تولید متفاوتی است. از پنج خط تولید کننده این کارخانه، دو خط بسیار مهم این کارخانه به تولید انواع میلگرد اقدام نموده است. این کارخانه شامل سه خط تولید دیگر برای ساخت انواع تیرآهن، نبشی و ناودانی است. از آن جایی که این کارخانه دارای دو خط تولید میلگرد است می توان این محصول را به عنوان محصول مهم و عمده این کارخانه در نظر گرفت. میلگرد های تولید شده در کارخانه ظفر بناب بر اساس استاندارد های ملی ایران،DIN اروپا و ASTM آمریکا به تولید می رسند. این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با طراحی و تولید، توسط نیروی کار حرفه ای ساخته می شوند. محصولات ظفر بناب با سابقه طولانی توانسته اند رضایت خریداران به خصوص مهندسان و کارشناسان پروژه های ساختمانی و دیگر سازه ها را جلب کنند.

محصولات فولاد ظفر بناب چیست؟

آشنایی با محصولات ظفر بناب

محصولات ظفر بناب شامل موارد زیر هستند:

  • میلگرد
    مهم ترین محصول تولید شده کارخانه ظفر بناب میلگرد است. این کارخانه میلگرد های آجدار A2 و میلگرد آجدار A3 را در چند سایز به تولید می رساند.
  • تیرآهن
    تیرآهن های کارخانه بناب در مدل IPE بال پهن در اندازه هایی بین 12 تا 27 به تولید می رسد.
    تیرآهن 14 از مهم ترین تیر آهن های ساخت کارخانه ظفر بناب است که در بازار وجود دارد. بخش عظیمی از تیر آهن های تولیدی در کارخانه ظفر بناب به خارج ازکشور صادر می شود.
  • نبشی
    نبشی های تولید شده در کارخانه ظفر بناب دارای سایز هایی به شرح زیر هستند:
    4*40*40
    5*50*50
    6*60*60
    7*70*70
    9*90*90
    10*100*100
    تقاضا برای نبشی های کارخانه بناب در انواع ساختمانی و صنعتی است. این کارخانه آمادگی تولید حجم بسیاری از این محصول را به صورت روزانه دارد.
  • ناودانی
    دو نوع ناودانی سبک و سنگین در اندازه های متفاوتی توسط این کارخانه تولید می شود. نوع استاندارد ساخت ناودانی ها با هم متفاوت است به گونه ای که ناودانی سبک مطابق با استاندارد های روسی و ناودانی سنگین مطابق با معیار های اروپایی است.