فروسیلیس ازنا

فروسیلیس ماده ای کاربردی و پر مصرف در صنایع مختلف به خصوص ریخته گری است. در سال های گذشته به دلیل نیاز گسترده داخلی به این ماده افزودنی واردات آن نیز افزایش یافته است. اما در چند سال اخیر کارخانه های متعددی در شهرهای مختلف از جمله همدان، اصفهان، خمین و اشتهارد تاسیس شده اند که نیاز داخل کشور را تامین می کنند. این کارخانجات همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگری همچون عراق، ترکیه و پاکستان می فرستند. در این مقاله از سایت آهن آلات شهرآهن با شرکت های مختلف فروسیلیس ازنا و قیمت محصولات آن ها آشنا می شوید.

قیمت فروسیلیس ازنا

برای تولید فروسیلیس فرآیندهای مختلفی از جمله ذوب قراضه آهن، کربن و سیلیس صورت می گیرد. همچنین زغال سنگ نیز یکی از منابع کربنی برای ساخت این ماده به شمار می رود. میزان سیلیس بکار رفته در ترکیبات این ماده بسته به نوع مصرف آن بین 10 الی 90 درصد متغیر است. سایر عناصر تشکیل دهنده فروسیلیسیم شامل کربن، گوگرد، فسفر، کلسیم و آلومینیوم هستند. کیفیت و میزان هر یک از این ترکیبات بر قیمت فروسیلیس ازنا تاثیر می گذارد.
کیفیت و نوع دانه بندی آلیاژ فروسیلیس نیز از عوامل موثر بر قیمت این محصول به شمار می رود. همچنین از آنجایی که این ماده در صنایع مختلفی همچون ریخته گری، جوشکاری و صنایع سرب و روی کاربرد دارد، از قیمت بالایی برخوردار است. در فروشگاه اینترنتی شهرآهن امکان مشاهده قیمت فروسیلیس تولید شده توسط تولیدکنندگان مختلف، قیمت میلگرد و انواع اطلاعات مورد نیاز همچون نحوه خم کاری میلگرد و ... قرار داده شده است. در این صورت شما به راحتی می توانید میزان دلخواهی از کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت فروسیلیس ازنا

شرکت فروسیلیس ازنا

بر طبق گزارشات ارائه شده حدود 30 درصد از فروسیلیس کشور توسط کارخانه فروآلیاژ ازنا تولید می شود. در واقع این واحد تولیدی یکی از بزرگترین کارخانجات فولادسازی ایران به شمار می رود که محصولات آن علاوه بر توزیع در داخل کشور، به اروپا و کشورهای آسیای شرقی صادر می گردد.
شما می توانید با کیفیت ترین فروسیلیس ازنا را در فروشگاه اینترنتی شهرآهن با قیمت مناسب خریداری کنید. این مجموعه نماینده رسمی فروش داخلی محصولات تولید شرکت صنایع فروآلیاژ ایران در استان های مختلف کشور است.

کارخانه فروسیلیس ازنا

فروسیلیسیم آمیژانی به شمار می رود که از طریق ذوب کردن آهن و سیلیسیم در کوره های قوس الکتریکی بدست می آید. یکی از محصولات جانبی پروسه تولید این ماده نیز پودر میکروسیلیکا نام دارد. این محصول جانبی در بتن ریزی سازه های دریایی و پروژه های ساختمانی با رده مقاومتی بالا کاربرد دارد. کارخانجات مختلفی در ایران در زمینه تولید این دو ماده کاربردی فعالیت می کنند.
در واقع کارخانه فروسیلیس ازنا، با وجود داشتن تعداد بسیار زیادی کارمند و کارگر، بزرگترین تولیدکننده فروسیلیسیم در خاورمیانه است. این شرکت سالانه حدود 60000 تن فروسیلیسیم و 20000 تن پودر میکروسیلیکا را تولید می کند. از آنجایی که این شهر در نزدیکی منابع اولیه مورد نیاز برای تولید فروسیلیسیم قرار دارد، تولید این ماده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. به همین دلیل در حال حاضر شرکت صنایع فروآلیاژ ایران بیش از 91 درصد از نیاز کشور را به این آلیاژ تعمیم می دهد.