گابیون که با اسم توری سنگی نیز شناخته می شود، در ایام قدیم در جنگ ها برای دفاع در برابر دشمن استفاده می شده و امروزه نیز کاربرد های فراوان دیگری دارد. گابیون ها معمولا از فولاد پوششی یا ضد زنگ و یا از گالوانیزه (آهنی است که سطح آن توسط روی پوشیده شده و مقاومت بسیار بالایی دارد) ساخته می شوند.
گابیون ها فواید بسیاری دارند که آن ها را در ادامه ذکر می کنیم. درون این توری های سنگی را می توان با سنگ، شیشه، آجر و یا هر چیزی که از چشمه های شش ضلعی عبور نکند و با محیط سازگار باشد پر کرد و برای ایجاد حفاظ و جدا کردن دو منطقه از هم استفاده کرد؛ که سبب زیباسازی فضا نیز می شود. گابیون ها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. کاربرد های مختلف توری های سنگی در سد سازی، ساختمان سازی، جاده سازی و ایجاد حصار سبب می شود که در خرید آن به استقامت، ضخامت، شکل پذیری و طراحی آن بسیار دقت شود.
امروزه مراکز فروش گابیون در تهران و دیگر شهر ها فراوان شده اند، اما در نظر داشته باشید هر مرکزی به خواسته های شما اهمیت نمی دهد و سریع نباید به آن ها اعتماد کنید. ما در شهر آهن به شما کمک می کنیم تا نیاز های خود را در این زمینه بهتر بشناسید و بهتر بتوانید تشخیص دهید چه مرکز فروشی برای خرید این محصول مناسب تر است.

نکات مهم در خرید توری گابیون

از آن جایی که گابیون ها سبب استحکام بیشتر سازه های گوناگون می شوند و ریسک تخریب آن ها را به حداقل می رساند، در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد. با اینکه توری های سنگی عملکرد ساده ای دارند اما کاربرد های فراوانی دارند. عملکرد این محصولات به این صورت است که از سمتی به زمین وصل می شوند و از سمت دیگر نیروی حاصل از فشار و وزن اجسام درون خود را (که معمولا شامل سنگ و کلوخ و یا شیشه و... می باشند) به زمین انتقال می دهد. به این ترتیب سازه مورد نظر ریزش نخواهد کرد و محکم به زمین متصل شده است. با این که این محصول مکانیسم ساده ای دارد، اما از لحاظ نصب و اجرا به افراد حرفه ای و همچنین گابیون های مستحکم و شکل پذیر نیاز است. میزان باری که قرار است درون این توری های سنگی قرار گیرد باید به طور دقیق محاسبه شود تا فرایند های لازم برای نصب درست و دقیق آن انجام شود و به این ترتیب از ریزش و تخریب سازه جلوگیری می شود.

gabion-sale-center-tehran

شهرآهن مرکز فروش گابیون در تهران

اکنون سایت های فراوانی وجود دارند که توری سنگی را به فروش می رسانند، اما آیا همه آن ها به خواسته های مشتری توجه می کنند؟ سود جویان بسیاری وجود دارند که فقط منفعت خودشان برایشان مهم است و جنس های بی کیفیتی را به مردم ارائه می دهند. در شهر آهن ما این اطمینان را به شما می دهیم که هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. اگر با جستجو و تحقیق به این نتیجه رسیده اید که باید گابیون ها را در محیط خود به کار ببرید، در نظر داشته باشید ضخامت مفتول به کار رفته در ساخت توری سنگی و همچنین سایز چشمه ها از فاکتور های موثر بر قیمت این محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی می توانید با مشاورین ما در شهر آهن تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند و همچنین شما را چند قدمی به هدف خود نزدیک تر کنند. در شهر آهن، گابیون با بهترین کیفیت و طول عمر زیاد از کارخانه فولاد صنعت البرز وجود دارد.