آموزش فنس کشی دور باغ

معمولا افراد برای تعیین یک محدوده و جداسازی منطقه خود از دیگران، در اطراف آن حصاری ایجاد می کنند. این کار معمولا برای جلوگیری از ورود افراد غریبه و حیوانات و در کل ایجاد امنیت صورت می گیرد. برای ایجاد حصار غالبا دیوار می سازیم تا امنیت آن بیشتر باشد، اما زمین هایی هستند که مساحت چند هکتاری دارند و تا آن جا که چشم کار می کند زمین دیده می شود به همین دلیل ساخت دیوار هزینه زیادی را بر دوش صاحب زمین می گذارد. برای کاهش هزینه های احتمالی می توان به جای دیوار، از فنس برای حصار کشی استفاده کرد. از این رو در این مقاله درباره آموزش فنس کشی دور باغ با شما صحبت خواهیم کرد.
فنس کشی، علاوه بر هزینه های کمتری که نسبت به ساخت دیوارکشی با آجر، ویژگی های برتر دیگری نیز دارد. ایجاد فنس ها با ارتفاع بیشتر از 3 متر، از خصوصیات بارز استفاده از فنس به جای دیوار است. فنس ها محصولات پرکاربرد هستند و از آن ها برای ایجاد حصار در اطراف باغ ها، زمین های کشاورزی، مراتع، زمین های حفاظتی و غیره استفاده می کنند. برای انجام این کار نکاتی را باید رعایت و به آن ها دقت کرد تا پس از تکمیل نصب، در جای خود ثابت و مستحکم باقی بماند و به وسیله اتفاقاتی همچون وزش باد سنگین، برخورد کردن وسایل نقلیه، هل دادن افراد و یا حیوانات و... از زمین جدا نشود و همچنان بر جای خود باقی بماند. نصب و اجرای فنس و به کارگیری از آن به عنوان حصار و حفاظ، فرآیندی بسیار مقرون به صرفه می باشد و از موارد کم هزینه برای ایجاد حصار است. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی فنس به شهرآهن مراجعه نمایید.

مراحل فنس کشی دور باغ

از آن جایی که فنس کشی به مراتب مقرون به صرفه تر و راحت تر است و نکات مثبت بیشتری نیز دارد، شاید شما هم تصمیم به انجام این کار گرفته باشید. شهرآهن همیشه به رفاه حال مشتریان عزیز خود می اندیشد، به همین دلیل مراحل نصب و فنس کشی را برای شما شرح می دهیم:

  • تعیین مکان مورد نظر برای نصب فنس: ابتدا میبایست محلی که قصد دارید در آن فنس ها را نصب کنید را معین کنید و آن جا را اندازه گیری کنید. همه موانعی را که در منطقه مشخص شده وجود دارد را حذف کنید، چون هیچگونه مانعی همچون سنگ های بزرگ، درختان و... نباید در مسیر فنس کشی قرار گیرد.
  • تعیین جای پایه های فنس ها: هنگام نصب و اعمال فنس ها میله هایی به کار گرفته می شوند که سبب پایدار ماندن فنس ها می شوند. برای جای گیری محکم این پایه ها، چاله ها یا گودال هایی را به وجود می آوریم و پایه ها را در آن ها قرار می دهیم، تا در گذر زمان از زمین جدا نشوند. از این رو فاصله بین پایه ها مشخص شده و با توجه به آن محل دقیق قرارگیری پایه ها نشانه گذاری می شوند.
  • ایجاد گودال در مکان نصب پایه ها: همانطور که ذکر کردیم برای جای گذاری پایه های فنس ها باید زمین را کمی گود کنیم تا پایه ها محکم تر در جای خود قرار گیرند. این عملیات باید با دقت زیادی انجام شود و گودال مورد نظر به اندازه کافی حفر شود که پایه ها بتوانند با داشتن فضای کافی به طور ثابت در جای خود قرار بگیرند. این کار می تواند به وسیله ماشین های ویژه این کار انجام شود تا عملیات زودتر به سرانجام برسد.
  • پر کردن حفره ها و ثابت کردن میله ها: پس از اینکه میله ها را محکم در جای خود قرار دادیم، گودال حفر شده را باید با ملات پر کنیم. برای انجام این کار اول ملات را آماده می کنیم و سپس میله ها را در جایشان فرو می بریم و در آخر ملات را می ریزیم و میله ها را محکم می کنیم.
  • سیم کشی در نصب فنس: در مرحله های پایانی عملیات فنس کشی باید کار سیم کشی نیز صورت گیرد، تا از یکدست بودن و پیش رویِ درست فنس کشی مطمئن شویم. برای انجام این کار میله ها را با سیم یا ریسمان به همدیگر متصل می کنیم.

آموزش فنس کشی دور باغ

ارتفاع فنس باغی

از ویژگی هایی که باعث برتر شدن ایجاد حصار با فنس کشی نسبت به ساخت دیوار است، نصب فنس تا ارتفاع بیشتر از 3 متر است، زیرا ساخت دیوار و آجرکشی معمولا از 2 متر بیشتر نمی شود. به همین دلیل برای ایجاد امنیت بیشتر، شما می توانید فنس ها را با ارتفاع های بلند تهیه کنید و از انتخاب خود راضی باشید. انواع فنس باغی و فنس های مورد استفاده برای حصارکشی را می توانید از شهرآهن تهیه کنید. شهر آهن سال هاست در این زمینه فعالیت دارد و خدا را شاکریم که توانسته ایم رضایت همه مشتریان عزیزمان را جلب کنیم، از همین رو اگر به اطلاعات و مشاوره های بیشتری درباره انواع توری و فنس نیاز دارید، می توانید با متخصصان ما در مجموعه شهر آهن تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند. استحکام سازه های خود را به ما بسپارید.