محاسبه قیمت میلگرد

میلگرد فولادی به طور گسترده ای به عنوان ابزاری برای تقویت سازه های بتنی استفاده می شود. میلگرد به تقویت بتن و نگه داشتن آن در حالت کشش و همچنین حمل بارهای کششی سازه کمک می کند. این عناصر سازه به صورت حرفه ای طراحی شده و به شکل مکانیکی پیوند محکم با بتن را تشکیل می دهد. صرف نظر از این که بتن از نظر فشرده سازی ماده ای کاملاً محکم است، از نظر کشش نسبتاً ضعیف می باشد. در این مقاله از شهرآهن به بررسی روش های محاسبه وزن میلگرد می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای مشاهده و استعلام قیمت انواع میلگرد از جمله a href="/181-شرکت-صنایع-آهن-و-فولاد-سرمدا-بر-کوه" title="قیمت میلگرد ابرکوه""قیمت میلگرد ابرکوه، ذوب آهن، زاگرس، راد همدان و ... به کانال قیمت لحظه ای میلگرد شهرآهن مراجعه کنید.

چگونه مقدار میلگرد فولادی را محاسبه کنیم

هنگامی که ما کل هزینه های انجام شده برای ساخت سازه را تخمین می زنیم، باید تمام مواد مورد نیاز را در نظر بگیریم. ساده ترین راه برای به دست آوردن این اطلاعات کار با نقشه های موجود است. شما می توانید مقدار دقیق مواد را بر اساس داده های ارائه شده در نقشه های طرح محاسبه کنید. در صورت عدم دسترسی، باید مقادیر برنامه ریزی شده را حساب کنید. سه روش اصلی برای محاسبه تقویت فولاد وجود دارد. ساده ترین روش با توجه به نوع ساختار و حجم عناصر، محاسبه می شود. رویکرد دوم بیشتر به برآورد وزن می پردازد. روش سوم ترکیبی از دو روش قبلی است، یعنی با استفاده از داده های نوع ساختار، حجم و نوع عناصر استفاده شده و وزن آن ها انجام می شود. این روش ها در صحت اطلاعات ارائه شده متفاوت هستند.  قبل از شروع کار ساخت، باید محاسبه صحیح مقدار مورد نیاز میلگرد را برای ساخت ساختمان انجام دهید. قبل از شروع تخمین، شما باید چشم انداز روشنی از چهارچوب بندی آینده یک خانه یا ساختمان دیگر داشته باشید. برای این کار، بهتر است به نقشه طراحی شده مراجعه کنید. پس از دانستن میزان میلگرد مورد نیاز خود، می توانید مقدار مورد نظر را سفارش دهید. قرار دادن آرماتور در ساخت پایه های تیر به معنای تنظیم پایه قابل اعتماد و سالم برای دوام و یکپارچگی ساختاری خانه شماست. شما عزیزان می توانید برای مشاهده a href="/manufacturers/154-فولاد-آذربایجان-میانه" title="قیمت میلگر">قیمت میلگرد میانه</a> به ص"حه اختصاصی که برای محصولات این کارخانه در سایت شهرآهن درنظر گرفته شده است مراجعه نموده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره تنوع محصولات کارخانه فولاد آذربایجان میانه با کارشناسان شهرآهن تماس بگیرید.

چگونه مقدار میلگرد فولادی را محاسبه کنیم

محاسبه آنلاین قیمت میلگرد

اگر در حال جستجو برای ابزار تخمین آنلاین رایگان هستید که نتایج دقیق، قابل اعتماد و سریع را برای پروژه ساخت شما ارائه دهد، در برخی از سایت ها یک ابزار به صورت آنلاین وجود دارد که در واقع می تواند در تخمین وزن، مقدار و هزینه های میلگرد های تقویت کننده برای پایه ها و سایر سازه های بتنی به شما کمک کند و به طور خاص، شما قادر خواهید بود داده های مربوط به مقدار کل، حجم و وزن یک میلگرد منفرد و وزن یک متر از یک سازه را به دست آورید. برنامه های آنلاین برای این منظور ایجاد شده اند که به تعیین سریع پارامترهای مورد نیاز کمک کنند. دانستن طول و وزن یک نوار ضروری است، زیرا این ماشین حساب های آنلاین میلگرد از داده های ورودی شما برای محاسبه وزن کل، طول و تعداد میله ها استفاده می کند.

فرمول محاسبه قیمت میلگرد

قیمت میلگرد بر اساس وزن میلگرد محاسبه می شود که از جدول وزن میلگرد می توان برای این کار کمک گرفت. اما فرمول هایی جهت محاسبه قیمت میلگرد وجود دارد. برای مثال در فرمول زیر مقدار هزینه ی کل (TC) را بر اساس طول خریداری شده (TL)، طول قطعات جداگانه خریداری شده (uL) و قیمت واحد (uC) یک قطعه میلگرد محاسبه می کند.

TC=TL*(uC/uL)


(TL): کل طول میلگرد 
(uL): واحد طول قطعه میلگرد 
(uC): واحد هزینه یک قطعه میلگرد 
هزینه میلگرد (TC): هزینه کل میلگرد