کاربرد توری پلاستیکی

توری پلاستیکی یکی از مقاوم ترین توری ها برای حصارکشی است. این توری ها از رزین پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید ساخته شده است که با مواد صنعتی با کیفیت ترکیب می شود تا در برابر آب و فشار مقاومت داشته باشد. قدرت و استحکام بالا، سازگار با محیط زیست، مقاومت در برابر رطوبت، دوام طولانی مدت از ویژگی های بارز توری های پلاستیکی است. توری های پلاستیکی کاربرد های گوناگونی چون در صنعت ساختمان برای استحکام سازی سطوح همکف، تزئینات گچی ساختمان و... را دارند. توری پلاستیکی در راه سازی و جاده سازی، کشاورزی، دامداری و... کاربرد دارد. ما در این مقاله سعی داریم بررسی انواع توری پلاستیکی و کاربرد های آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع توری پلاستیکی

توری های مرغی در انواع مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم:
توری مرغی پلاستیکی: توری مرغی پلاستیکی در انواع پلاستیکی، PVC گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود که به شکل چشمه شش ضلعی است. توری پلاستیکی گالوانیزه گرم اغلب ساخت کشور خودمان است که با کیفیت بالا تولید می شود. توری مرغی پلاستیکی گالوانیزه سرد تولید کشور چین است که استحکام بالایی ندارد. اگر در مناطق مرطوبی هستید و می خواهید حصار کشی کنید، توری پلاستیکی گالوانیزه گرم را به شما پیشنهاد می دهیم.
توری پلاستیکی حصاری: توری حصاری مانند توری مرغی، فرنگی، توری گابیون انواع مختلفی دارد که شامل گالوانیزه ، پلاستیک و پی وی سی است. توری پلاستیکی حصاری در رنگ های زرد، سفید، قرمز و سبز است ولی بیشتر توری های حصاری پلاستیکی سبز هستند.
توری پلاستیکی محکم: استحکام، قیمت مناسب، دوام بالا از ویژگی های بارز این توری پلاستیکی است.
توری پلاستیک نوع ریز بافت هم داریم که به خاطر مقاومت و استحکام بالایی که دارد محبوبیت بیشتری دارد. همانطور که گفتیم توری پلاستیکی کاربرد فراوانی دارند و به جای توری مرغی استفاده می شوند.

انواع توری پلاستیکی

کاربرد توری مرغی پلاستیکی

توری مرغی پلاستیکی یک نوع توری مرغی است که با ابعاد و چشمه های مختلف تولید می شود. توری مرغی با توجه به نوع کاربرد آن در عرض و متراژ مختلفی در کارخانه ها تولید می شود و به صورت رول به بازار ارائه می شود و مشتری ها آن را تهیه می کنند. توری مرغی کاربرد زیادی دارد که یکی از آن ها در صنعت ساختمان سازی است. در صنعت ساختمان سازی از توری مرغی پلاستیکی به عنوان یک نگهدارنده فوم در سقف ها استفاده می کنند. این توری ها در حین ساخت و ساز می توانند مانع ریزش مصالح شوند به همین دلیل محبوبیت زیادی در صنعت ساخت و ساز دارند. این توری ها قابل شست و شو هستند و به همین خاطر در سوله مواد غذایی، سوله تولید ظرف های نگهداری مواد غذایی، سوله هایی که نیاز به استریل بودن دارند کاربرد فراوانی دارند. هم چنین توری مرغی پلاستیکی در تزئینات اتومبیل، لوازم آشپزخانه و ... کاربرد دارد. برای خرید انواع توری پلاستیکی با کیفیت پیشنهاد ما به شما شهرآهن است. شهرآهن فروشگاه اینترنتی معتبری است که در زمینه خرید و فروش انواع توری و... فعالیت دارد شما می توانید با مراجعه به وبسایت شهرآهن انواع توری پلاستیکی با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.