لوله مانیسمان وارداتی

لوله مانیسمان یا لوله بدون درز از جمله تجهیزات فولادی است که در کشور ما به میزان قابل توجهی تولید می شود. اما از آنجایی که تولیدات داخلی به صورت تمام و کمال جوابگوی نیاز کشور نیستند، کشور ما نسبت به واردات لوله مانیسمان نیز اقدام کرده است.
از جمله انواع مختلف لوله مانیسمان می‌ توان به دو نوع لوله های سبک و سنگین اشاره کرد. هر دو نوع این لوله ها به صورت کاملا بدون درز و بدون وجود خط جوش تولید می‌شوند، اما از لحاظ ضخامت و قطر داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت هستند. زمانی که فشار و حرارت بیشتر از آستانه تحمل لوله های درزدار شود، لوله های مانیسمان سبک جایگزین مناسبی برای آن ها به شمار می‌ آیند. اما اگر شرایط خاص تر باشد، مثلاً فشار و حرارت زیاد باشد از لوله های مانیسمان سنگین استفاده می شود.
در ادامه تلاش کرده ایم که در مورد انواع مختلف لوله مانیسمان، نحوه قیمت گذاری و همچنین کشورهای تولید کننده این محصول اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

لوله مانیسمان از چه کشورهایی وارد می شود؟

در کشور ما کارخانجات متعددی از جمله کارخانه اهواز مشغول به فعالیت در زمینه تولید لوله مانیسمان هستند. اما همانطور که گفتیم تولید داخلی جوابگوی تمام نیاز ما نیست و به همین جهت نیاز به واردات لوله مانیسمان در صنعت کشور ما احساس می‌ شود. کشورهای صادر کننده لوله مانیسمان به ایران عبارتند از کشور چین، آلمان و هند. این کشورها لوله مانیسمان را به تعداد زیاد تولید کرده و به کشورهای هدف از جمله کشور ما صادر می کنند.

 لوله مانیسمان از چه کشورهایی وارد می شود؟

قیمت لوله مانیسمان وارداتی

لوله مانیسمان از جنس فولاد تولید می‌شود و طبیعتا اولین چیزی که روی قیمت گذاری لوله مانیسمان تأثیر می گذارد، قیمت فولاد است. قیمت فولاد نیز به صورت جهانی محاسبه می‌ شود و نوسانات ارز تاثیر مستقیم در کاهش یا افزایش قیمت آن دارد. البته غیر از نوسانات ارز عوامل دیگری نیز در قیمت لوله مانیسمان وارداتی تاثیر گذار هستند که در ادامه به صورت فهرست وار به آن ها اشاره کرده ایم.
اولین عامل تعیین قیمت لوله مانیسمان نوسانات ارز و تورم بازار جهانی است.
نوع لوله که سبک باشد یا سنگین تاثیر مستقیم در قیمت گذاری آن دارد. لوله های سبک با قیمت کمتر و لوله های سنگین با قیمت بیشتری به فروش می رسند.
لوله مانیسمان برحسب قطر داخلی و قطر خارجی نیز قیمت‌ گذاری می‌ شود.
شرکت سازنده و کشور سازنده لوله مانیسمان نیز تاثیر بسیار مهمی در قیمت آن دارد علاوه بر آن اگر لوله مانیسمان با مزایای های دیگری از جمله ضد اکسیدان و ضد خورندگی بودن تولید شود به مراتب قیمت بالاتری نسبت به لوله های معمولی خواهد داشت.

قیمت لوله درزدار در مقایسه با لوله مانیسمان مناسب تر است. اگر قصد خرید لوله مناسب و اقتصادی دارید، می توانید لوله درزدار را در لیست خرید خود قرار دهید.

 قیمت لوله مانیسمان وارداتی

استعلام قیمت لوله مانیسمان وارداتی

وب سایت فروشگاهی شهرآهن یکی از معتبرترین و برترین وب سایت ها در زمینه فروش انواع مختلف آهن آلات و مقاطع فولادی، اقدام به توزیع لوله مانیسمان وارداتی نیز نموده است. در صورتی که قصد خرید لوله مانیسمان وارداتی را داشتید، می توانید از طریق وب سایت شهر آهن نسبت به استعلام قیمت این محصول اقدام نموده و انواع مشخصات فنی و کیفی آن را نیز از قسمت توضیحات محصول مطالعه نمایید.
تمامی ویژگی های محصولات شهر آهن به صورت کامل در قسمت مشخصات محصول درج شده اند. در صورت وجود هر گونه سوال نیز کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند و شما را به صورت کامل برای داشتن یک خرید عالی و ایمن راهنمایی خواهند کرد.