وزن پروفیل سپری درب و پنجره

هنگامی که به جدول وزن انواع پروفیل نگاه می کنید با مدل های مختلفی از این مقطع فولادی مواجه خواهید شد. یکی از این پروفیل ها که کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارد، پروفیل در و پنجره است. همان گونه که می دانید نوع ساخت پروفیل های در و پنجره باید به گونه‌ ای باشد که در برابر حرارت و صدا بتواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. انواع پروفیل سپری درب و پنجره امروزه با استانداردهای مختلف روانه بازار می‌شوند. کارخانجات مختلف برای تولید پروفیل سپری در و پنجره سعی می‌کنند محصولی استاندارد و مقاوم در برابر باد و باران روانه بازار کنند.

از طرف دیگر باید در ساخت پروفیل سپری در و پنجره قابلیت سوراخکاری و جوشکاری نیز بر روی آن ها وجود داشته باشد. وزن پروفیل سپری درب و پنجره از فاکتورهای مهم برای خرید این مقطع فلزی شناخته می شود. با بررسی وزن پروفیل سپری در و پنجره متوجه می شوید که در ساخت آن ها از فاکتورهای مختلفی با استانداردهای گوناگون کمک می‌گیرند. در واقع می توان با استفاده از جدول وزن مخصوص پروفیل های در و پنجره جزئیات و اطلاعات کافی را برای خرید این مقطع فلزی به دست آورید.
 انواع پروفیل در و پنجره که با نام پروفیل لنگه دری و پروفیل چارچوبی نیز از آن ها نام می‌برند را ما در مجموعه شهر آهن برای شما عرضه می کنیم.

جدول وزن سپری در و پنجره چگونه محاسبه می شود؟

جدول وزن سپری در و پنجره چگونه محاسبه می شود؟

هنگامی که قصد خرید سپری در و پنجره را دارید، جنس محصول، کیفیت ساخت و برند تولید کننده را باید مورد بررسی قرار دهید. بدون تردید یکی از فاکتورهای مهم دیگر که در خرید پروفیل در و پنجره و سپری در و پنجره مد نظر قرار می گیرد، وزن آن ها خواهد بود. با توجه به اینکه برای به دست آوردن وزن سپری در و پنجره نیاز به داده های مختلف مانند طول، عرض و ضخامت پروفیل دارید، با بهره گیری از یک فرمول استاندارد می‌توانید به خواسته خود دست پیدا کنید. علاوه بر این مجموعه شهر آهن با ارائه جدول وزن سپری در و پنجره نیز شما را یاری می‌کند تا به ساده ترین شکل بتوانید اطلاعات کافی را کسب کنید.
در جدول وزن سپری در و پنجره مشاهده خواهید کرد که انواع پروفیل با استانداردهای گوناگون هر کدام وزن منحصر به فرد خود را دارند. برای ساخت سپری در و پنجره از ضخامت ۲، ۳ و ۴ میلیمتر استفاده می کنند. علاوه بر این، طول شاخه پروفیل و سپری در و پنجره نیز می‌تواند ۶ تا ۱۲ متر انتخاب شود. این شرایط بیانگر این است که وزن سپری در و پنجره با توجه به نوع، ابعاد و ضخامت آن می تواند متفاوت باشد.
در عین حال با کسب اطلاعات کافی در خصوص وزن سپری در و پنجره برای خرید این پروفیل می‌توانید اقدام نمایید. ضخامت استانداردی که در ساخت سپری در و پنجره مد نظر تولید کنندگان قرار می گیرد معمولا 2 میلیمتر است. قیمت پروفیل در و پنجره نیز با توجه به ضخامت، وزن و کیفیت تولید آن اعلام می شود. انواع پروفیل در و پنجره فولادی، پروفیل در و پنجره آلومینیومی و پروفیل درب و پنجره کامپوزیتی که با نام upvc شناخته می شوند از کیفیت بالایی برای ساختمان سازی بهره مند هستند. پروفیل‌ های موجود در بازار کیفیت بالا، طول عمر مناسب و مقاومت بی نظیری در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی خواهند داشت. در این بین فراموش نکنید باید هنگام خرید پروفیل در و پنجره، محصولی مقاوم در برابر باد و باران انتخاب کنید. تعاونی فولاد علویجه یکی از بهترین تولید کنندگان قوطی پروفیل درب و پنجره، پروفیل صنعتی، قوطی ستونی از بهترین مواد اولیه است. برای اطلاع از قیمت پروفیل علویجه می توانید به سایت شهرآهن اعتماد کنید. فروشگاه شهرآهن عرضه کننده تمام قوطی و پروفیل های فولاد علویجه به قیمت روز است.

وزن مخصوص پروفیل های درب و پنجره

وزن مخصوص پروفیل های درب و پنجره

برای ارائه وزن انواع پروفیل از یک فرمول خاص استفاده می شود. در عین حال وزن مخصوص پروفیل در و پنجره می تواند به شما کمک کند تا برای خرید این مخاطب بتوانید اقدام نمایید. پروفیل سپری در و پنجره یک بسته T شکل است که برای تولید آن از فولاد استاندارد کمک می گیرند. معمولا ضخامت های مختلفی برای تولید سپری در و پنجره مد نظر قرار خواهد گرفت. طول استاندارد پروفیل درب و پنجره ۶ الی ۱۲ متر است. تمام این فاکتورها می توانند در وزن مخصوص پروفیل های در و پنجره تاثیرگذار باشند. پروفیل های لنگه دری کاربرد فراوان در ساختمان سازی خواهند داشت.

علاوه بر این انواع پروفیل در و پنجره و سپری برای تولید در و پنجره در جنس های گالوانیزه، آلومینیومی و فولادی به همراه پروفیل های آهنی روانه بازار می شوند. اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی در این خصوص هستید، کارشناسان و مشاوران مجموعه آهن آلات شهر آهن تمام اطلاعات و جزئیات را برای شما ارائه می دهند.