نمایندگی فروش ورق روغنی

ورق روغنی طی پروسه نورد سرد تولید می گردد و نام گذاری این نوع پلیت در حقیقت بر اساس شکل ظاهری آن انجام شده است . این ورق پس از طی پروسه تولید، روغن کاری می شود تا در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم شود. ورق روغنی به دلیل نوع روش تولید آن از کیفیت بالایی برخوردار است و برای مصارف متعددی کاربرد دارد. ورق روغنی با ابعاد و ضخامت های مختلفی در بازار ارائه شده است که ضخامت آن در حالت استاندارد از 0.03 تا 3 میلی متر و عرض آن 1 متر تا 1.25 متر است. شما عزیزان می توانید برای خرید ورق روغنی در ابعاد و ضخامت های استاندارد با مشاورین خرید و فروش آهن آلات شهرآهن تماس بگیرید و بهترین گزینه را بر اساس ویژگی های پروژه خود انتخاب کنید.

مرکز فروش انواع ورق روغنی

ورق روغنی در انواع متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند که عبارتند از: ورق روغنی معمولی یا st12، ورق روغنی نیمه کششی یا st13 و ورق روغنی فوق کشش یا st14. این ورق ها در ابعاد و اندازه های مختلف و با ضخامت های متفاوت تولید می شوند. در صورتی که می خواهید ورق روغنی را بدون واسطه و مستقیما از نمایندگی آن را دریافت نمایید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. شهر آهن جهت کوتاه نمودن دست واسطه ها و سودجویان نمایندگی فروش ورق های روغنی، میلگرد زاگرس و انواع دیگر میلگرد را داشته و آن را بدون واسطه و به قیمت پلیت درب کارخانه در سایت شهر آهن عرضه کرده است. 

نمایندگی فروش ورق روغنی

شهرآهن نمایندگی فروش ورق روغنی

شهرآهن به عنوان نمایندگی فروش ورق روغنی از کارخانجات مختلف است که شما می توانید برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره خرید با مشاورین این گروه در ارتباط باشید. به دلیل وجود نوسان در بازار آهن آلات همواره قبل از خرید انواع مقاطع فولادی قیمت آن را از مراجع معتبر استعلام کنید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید انواع ورق روغنی با کارشناسان مجرب شهرآهن تماس بگیرید. علاوه بر ورق روغنی، شهرآهن عرضه کننده ورق گالوانیزه، ورق شادولاین، ورق کرکره ای و... است. قیمت ورق شادولاین، گالوانیزه، کرکره ای و تمامی ورق های عرضه شده در شهرآهن به قیمت روز تعیین شده توسط کارخانه است.