برای وزن کردن قوطی و پروفیل، فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شوند. در حالت کلی بر اساس فاکتورهایی مانند ضخامت، طول و عرض، وزن قوطی ها را مشخص می کنند. در این بین اگر به دنبال دریافت وزن قوطی ۴ در ۴ و هر قوطی مربع دیگر هستید باید از فرمول تعریف شده استفاده کنید. علاوه بر این وب سایت های مختلفی نیز با ارائه جدول وزن قوطی مربعی و مستطیلی به شما کمک می کنند تا بتوانید مناسب ترین پروفیل را برای انجام پروژه های خود خریداری نمایید. ما در سایت شهر آهن با ارائه اطلاعات کامل به شما این امکان را می دهیم که بتوانید برای محاسبه وزن قوطی ۴ در ۴ و سایر پروفیل ها به صورت آنلاین اقدام نمایید. فراموش نکنید که انواع قوطی و پروفیل با سایزهای مختلف و در ضخامت های گوناگون نیز روانه بازار می شوند. به همین علت اطلاع از جزئیات آن ها و وزن ضخامت طول و عرض این پروفیل حائز اهمیت است.

وزن قوطی ۴در۴

جدول وزن قوطی 4×4

همانگونه که می دانید قوطی به عنوان نوعی پروفیل شناخته می شود که می تواند با سطح مقطع مستطیل یا مربع توخالی در دست تولید قرار گیرد. برای طی کردن فرآیند تولید قوطی، روی به تغییر شکل دادن ورق فولادی مسطح می آورند. پس از آن و با گرد کردن شکل ورق فولادی، لبه های آن به هم جوش داده می‌شود. در نهایت می توان به شکل های مورد نظر، پروفیل را تغییر داد. برای اینکه وزن قوطی ۴ در ۴ و سایر قوطی های پروفیلی را به دست بیاورید باید از طریق فرمول مشخص شده اقدام نمایید. در این میان جدول وزن قوطی در سایزهای مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی جزئیات مورد نظر را به دست بیاورید. از آنجایی که برای اعلام قیمت انواع مقاطع فولادی و فلزی وزن محصولات یکی از مهمترین مشخصات به شمار می رود، قبل از خرید سعی کنید در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. کارشناسان فروش نیز می‌توانند در خصوص وزن قوطی ۴ در ۴ و همچنین قیمت آن شما را یاری کنند. در جدول وزن ارائه شده توسط مجموعه شهر آهن به راحتی می توانید هر نوع پروفیل را که در نظر گرفته اید را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در زمینه تولید پروفیل به وجود آمده است، کسب اطلاعات در خصوص انواع مختلف آن ها می‌تواند حائز اهمیت باشد.

جدول وزن قوطی 4×4

فرمول محاسبه وزن قوطی 4×4

استفاده از پروفیل در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارد. این روزها از انواع قوطی و پروفیل برای ساختمان سازی، ساخت جرثقیل های دروازه ای و اسکلت های فلزی بهره می‌برند. با توجه به اینکه قوطی ها و باکس های فولادی می توانند نقش موثری در افزایش کیفیت و استحکام سازه های فولادی ایفا کنند، لازم است اطلاعاتی دقیق در خصوص جزئیات آن ها به دست آورید. یک فرمول مشخص شده در این زمینه می تواند شما را یاری کند تا اطلاعات دقیق در خصوص وزن قوطی ۴ در ۴ و سایر سایزها به دست شما برسد. برای اینکه بتوانید به این جزئیات دست یابید باید راهکار زیر را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که برای به دست آوردن وزن پروفیل قوطی و وزن پروفیل آلومینیوم و وزن پروفیل upvc باید از فرمول های مشخص پیروی کنید. اگر به دنبال به دست آوردن وزن قوطی ۴ در ۴ هستید و به دنبال فرمول محاسبه آن می‌گردید، در ادامه همراه ما باشید.


وزن پروفیل بر حسب کیلوگرم = تعداد × طول بر حسب متر × وزن مخصوص پروفیل بر حسب کیلوگرم


چنانچه مولفه های بیان شده را در هم ضرب کنیم، می توانیم اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. فراموش نکنید که وزن پروفیل ها بر اساس جرم و چگالی عناصری که در آن وجود دارند نیز می تواند طی محاسبات ریاضی به دست آید. استفاده از این فرمول اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات دقیق در خصوص وزن قوطی ۴ در ۴ هستید و قصد دارید از قیمت قوطی ۴ در ۴ اطلاعات دقیق تری به دست آورید، می توانید با مراجعه به سایت شهر آهن و مشورت با مشاوران ما جزئیات مورد نظر را به دست آورید.