آهن پخش

پخش آهن به سراسر دنیا یکی از دغدغه های دولت ها و شرکت های تولید آهن شده است. رشد و توسعه آهن و صنعت فولاد بازتابی از اقتصاد جهانی میباشد. این امر سبب شده است به صورت مداوم الگوی رشد و تولید آن به صورت مداوم در حال بهبود باشد.
آمریکا، اروپای غربی و ژاپن به صورت تقریبی دو سوم تولید فولاد جهان را تشکیل می دهند. اگر چه امروزه بیشترین توجه تولید آهن و محصولات فولادی به کشورهای در حال توسعه می باشد. در پایان قرن گذشته نیز رشد فولاد در کشورهایی مانند چین، کره جنوبی، برزیل و هند توانسته اند کل تولید فولاد در جهان را تغییر دهند. اکنون تولید کنندگان اصلی آهن و فولاد در جهان شامل کشورهای چین، ژاپن، ایالت متحده آمریکا، روسیه، آلمان، کره جنوبی هستند. ایران نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات فولادی در منطقه خاورمیانه می باشد.

آهن و محصولات فولادی از ضروری ترین و پرکاربردترین اجزاء در صنعت و ساختمان سازی به شمار می آیند. از این رو آهن آلات یکی از پرکاربردترین کالا ها در سراسر ایران می باشد که با توجه پراکندگی کارخانه ها در ایران نحوه پخش آهن در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.


نحوه پخش آهن در ایران

معروف ترین و بزرگترین کارخانه های تولید آهن و محصولات فولادی در اصفهان واقع هستند و الباقی آن ها نیز در شهرهای تبریز، اراک، تهران و .... قرار دارند. نحوه فروش آهن آلات این کارخانه ها نیز به صورت های مختلفی ارائه می شود که می توان به فروش از طریق بورس، فروش مستقیم و با واسطه اشاره کرد. مهم ترین مسئله در بازار آهن، پخش آهن و نحوه اجرای این کار می باشد. پخش آهن در ایران نیز با توجه به محدودیت های حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. که می تواند به دو صورت حمل و نقل با استفاده از ماشین و قطار باشد در ایران نیز مشتریان می توانند آهن مورد نیاز خود را از فروشندگان آهن آلات و کارخانه ها خریداری نمایند. با توجه به نوع و میزان خرید، قیمت محصولات فولادی به صورت قیمت درب کارخانه و تحویل در محل می باشد.

آهن پخش

نحوه آهن پخش و تحویل درب کارخانه

در این روش خریدار و فروشنده، بر سر قیمتی درب کارخانه با یکدیگر توافق کرده و عمده فروش آهن مورد نیاز خریدار را از کارخانه خریداری نموده و با احتساب سود خود، آهن را درب کارخانه تحویل مشتری می دهد. این روش برای مشتریانی مناسب خواهد بود که توانایی تامین وسیله نقلیه از درب کارخانه تا محل مورد نظر را داشته باشند و علاوه بر آن حجم بالایی از یک نوع محصول فولادی را برای خرید انتخاب کرده باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

مطالب خواندنی دیگر:

نحوه پخش آهن و تحویل در محل

این روش که یکی از پرکاربرد ترین نوع پخش ها در ایران به شمار می آید. فروشنده، آهن و محصولات فولادی مورد نیاز خریدار را خریداری نموده و با احتساب هزینه حمل و نقل و درصدی به عنوان سود، آهن آلات مورد نیاز خریدار را در محل توافق طرفین به خریدار تحویل می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

مطالب خواندنی دیگر:

آهن پخش و انبارداری آهن توسط شهر آهن

در این روش خریدار می تواند آهن مورد نیاز خود را از ظرفیت آهن موجود در انبارهای شهر آهن خریداری نماید. در این روش هزینه حمل آهن با توجه به توافق طرفین تعیین می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

مطالب خواندنی دیگر:


پخش آهن توسط شهر آهن

شهر آهن با سال ها تجربه در زمینه فروش آهن آلات در ایران، علاوه بر خدمات مشاوره و فروش آهن آلات می تواند وظیفه تامین ماشین آلات مورد نیاز مشتریان جهت حمل و نقل کالا را بر عهده بگیرد. در این مرحله تمام کارهای حمل و نقل خود را می توایند به شهر آهن بسپارید. از دیگر مراکز پخش آهن نیز می توان به آهن آلات حیدری اشاره کرد. شهر آهن در همسایگی آهن آلات حیدری قرار دارد.

شهر آهن پخش آهن را به سراسر ایران انجام می دهد.

برای اطلاع از قیمت تیر آهن و نحوه و شرایط صادرات تیر آهن می توانید با کارشناسان شهر آهن در تماس باشید.