نصب توری مرغی روی ایزوگام

توری مرغی از جمله محصولات شرکت معتبر شهر اهن می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. از توری مرغی برای محافظت از حیوانات اهلی و یا توری برای تراس استفاده می شود. اما یکی از کاربرد های توری مرغی در صنعت استفاده از آن بر روی ایزوگام است. توری مرغی عموما از جنس فولاد گالوانیزه است اما فولاد ضد زنگ هم از جمله متریال هایی است که برای ساخت توری مرغی استفاده می شود. توری مرغی از تنیده شدن مفتول ها به یکدیگر تشکیل می شود.
شهر آهن عرضه کننده انواع توری های موجود در کشور از جمله توری مرغی است. توری های مرغی در 3 سایز مختلف در شهر آهن عرضه می شود که شما همراهان عزیز می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توری ها به شهر آهن مراجعه کنید و در صورت بروز مشکل با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

نصب توری مرغی روی ایزوگام

مراحل نصب توری مرغی روی ایزوگام

اگر شما سقف خانه خود را ایزوگام کنید، شاید بخواهید بر روی ایزوگام سرامیک یا کاشی نصب کنید. اما آیا این کار امکان پذیر است؟
بله، نصب کاشی و سرامیک بر روی ایزوگام عملی امکان پذیر است اما باید توجه کرد که نمی توان کاشی و سرامیک را به صورت مستقیم بر روی ایزوگام نصب کرد. ایزوگام قابلیت چسبندگی دارد و اگر کاشی و سرامیک را مستقیم بر روی ایزوگام نصب کنید دچار مشکل می شود و این خاصیت چسبندگی به کاشی و سرامیک ما آسیب می رساند. حال باید به این سوال پاسخ بدهیم که راه حل چیست ؟
برای حل این مشکل اصولا از لایه از سیمان برای جلوگیری از چسبندگی ایزوگام استفاده می شود اما سیمان نا همواری های زیادی دارد و بهتر است به همراه سیمان از توری مرغی استفاده کنیم. توری مرغی را بر روی سیمان نصب می کنیم و سپس کاشی و یا سرامیک مورد نظر را بر روی آن ها نصب می کنیم. این کار کمک می کند زیر بنای کاشی و سرامیک مورد نظر شما استحکام لازم را داشته باشد و همچنین به ایزوگام مورد نظر آسیبی نرساند.

نصب توری مرغی روی ایزوگام

نصب توری مرغی روی ایزوگام با شهر آهن

نصب توری مرغی بر روی ایزوگام به شرطی در بهترین حالت صورت می گیرد که توری مرغی که استفاده می کنیم از بهترین متریال تشکیل شده باشد. توری های مرغی با متریال های مختلفی از جمله گالوانیزه  تولید می شوند  و دارای کیفیت های متفاوتی هستند. پس با خرید توری هایی با درجه کیفی ممتاز می توانیم آن ها بر روی ایزوگام نصب کنیم. نصب توری های مرغی بر روی ایزوگام باید به دست کسی انجام شود که تجربه زیادی در این حوزه داشته باشد. حذف هر کدام از مراحل هنگام نصب منجرب بروز مشکلاتی از جمله آسیب کاشی و سرامیک مورد نظر شما می شود. پس در انتخاب شرکت مورد نظر برای نصب توری مرغی خود دقت کنید. شما می توانید با خرید بهترین و با کیفیت ترین توری های مرغی از شهر آهن قابلیت نصب توسط این شرکت را برای خود فراهم کنید و از مزایای آن استفاده کنید.
تولید توری مرغی با توجه به نیاز بازار در کیفیت های مختلف انجام می شود و شهر آهن به عنوان عرضه کننده این محصول تنوعی بالا از این محصول را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات، قیمت و خرید توری های مرغی با شهر آهن همراه باشید.