تولیدی توری فرنگی

توری فرنگی چیست؟ توری فرنگی مقاومت بالایی دارد و از گالوانیزه سرد و گرم در ساختار آن استفاده می شود. گالوانیزه ها باعث افزایش عمر و کارایی توری ها می شوند. توری های فرنگی مقاوم در برابر رطوبت هستند و استحکام بالایی دارند و قابل تولید در چشمه های ریز و درشت هستند. چشمه های تشکیل دهنده این توری ها می توانند در هنگام اتش سوزی، آب را از خود عبور بدهند و از گسترش آتش جلوگیری نمود. ابعاد و ساخت توری های فرنگی استاندارد است و نسبت به سایر توری ها وزن کمتری دارد. ما در این مقاله سعی داریم توری های فرنگی و روش تولید آن را به شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

تولیدی توری فرنگی

تولید توری فرنگی

در تولیدی توری فرنگی اول ورق های فولادی را در حوضچه هایی قرار می دهند که این حوضچه ها، حاوی ترکیبات روی هستند به همین خاطر یک لایه از جنس روی، بر سطح این ورق ها تشکیل می شود. سپس ورق ها را با استفاده از دستگاه توری فرنگی و روش های کششی یا برش، به شکل توری در می آورند. توری های فرنگی برای حصار کردن باغ، برای عایق کردن سقف سوله، صنعت ساختمانی و ... کاربرد دارد. خصوصیات توری فرنگی باعث شده که نسبت به توری های دیگر طرفدار بیشتری داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • وزن کم توری های فرنگی: وزن کم توری های فرنگی روی قیمت آن تاثیر گذاشته است به همین دلیل می توان با هزینه کم توری با طول زیاد خرید.
  • جا به جایی راحت توری های فرنگی: توری های فرنگی به صورت رولی تولید می شوند به همین خاطر، به راحتی قابل جا به جا شدن است.
  • مقاوم بودن توری های فرنگی در برابر رطوبت: ساختار توری های فرنگی از گالوانیزه است به همین خاطر در برابر رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند.
  • نصب ساده و سریع توری های فرنگی و تنوع سایز چشمه های توری فرنگی، مزیت های این توری است.
  • هم چنین توری های فرنگی توانایی این را دارند که به نیروی برق متصل شوند و از ملک شما محافظت کنند.

تولید توری فرنگی

شهرآهن تولیدی توری فرنگی

توری های فرنگی با قیمت های مختلفی فروخته می شود. وزن مفتول، جنس مفتول، ابعاد چشمه در قیمت توری های فرنگی تاثیر می گذارند به طوری که اگر در هنگام تولید توری فرنگی از مفتول زیاد استفاده شده باشد، قیمت آن بیشتر می شود، چون وزن مفتول باعث می شود وزن توری بیشتر شود و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. هم چنین اگر در تولیدی توری فرنگی از ورق های گالوانیزه استفاده شود قیمت آن بیشتر می شود، چون ورق های گالوانیزه ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت هستند و همین عامل باعث دوام بیشتر توری و افزایش قیمت آن است. هم چنین اگر ابعاد چشمه توری فرنگی کوچکتر باشد برای حصار کشی و ... باید از مقدار بیشتری توری در واحد وزن استفاده کرد، به همین دلیل باعث افزایش هزینه می شود. اگر قصد خرید توری فرنگی را دارید، پیشنهاد ما به شما شهرآهن است، زیرا یکی از بهترین تولیدی توری فرنگی در کشور است. هم چنین شهرآهن یک وبسایت معتبر دارد که شما می توانید با استفاده از شماره های درج شده در وبسایت، پشتیبانی آنلاین مجموعه شهرآهن و یا فرم ثبت سفارش، برای خرید انواع توری از جمله توری فرنگی اقدام کنید پس به وبسایت شهرآهن مراجعه نمایید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.