ابعاد توری پرسی

توری پرسی یا همان توری بافتنی به شبکه های به هم بافته شده از فلز بدون هیچ نوع عملیات جوشکاری می گویند که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. این توری شباهت زیادی از لحاظ شکل چشمه با توری جوشی دارد. برای تولید توری پرسی، هیچ جوشی در محل تقاطع میله های عمودی و افقی آن نمی دهند. توری پرسی سطحی صاف و دوطرفه دارد و خاصیت انعطاف بالا، مقاومت و استحکام بالا، مقاومت در برابر نور خورشید، رطوبت، باد، مواد اسیدی و شیمیایی از ویژگی های بارز این توری است. ما در این مقاله از شهرآهن سعی داریم مشخصات توری پرسی چون ابعاد و ضخامت آن را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

مشخصات توری پرسی

توری پرسی با مواد مختلفی چون فولاد پرکربن، مفتول استنلس استیل، سیم فولادی گالوانیزه و ... بافته می شود که این مواد حالت های بافتنی مختلفی دارند. توری پرسی به صورت ورق های به شکل مستطیل در ابعاد 1*2 تولید می شود و وزن هر ورق مستطیل شکل به طور میانگین بین 6/5 تا 12/5 کیلوگرم است. جنس مفتول به کار رفته در توری پرسی از آهن، گالوانیزه، و استیل است و قطر مفتول توری پرسی از سایز 2 الی 5 میلیمتر قابل کشش است. هم چنین عرض توری های پرسی 1 الی 2متر و طول توری 1 الی 3 متر است که این ابعاد به صورت سفارشی نیز قابل تولید هستند این توری در کاربرد های زیادی در زمینه پروژه های معماری، پروژه های عمرانی، حصار کشی و قفس حیوانات، صنایع غذایی، ساخت و ساز و بتن ریزی و... دارد. اطلاعات  بیشتر درباره وزن این محصول را می توانید در جدول وزن توری پرسی و حصاری مشاهده کنید.

مشخصات توری پرسی

ضخامت توری پرسی

توری پرسی ساختار بادوامی دارد که این ساختار اجازه می دهد تا مواد به راحتی روی سطح آن حرکت کنند. ضخامت مفتول به کار رفته در توری پرسی 3 الی 5 میلیمتر است و چشمه های 2*2، 3*3، 4*4، و 5*5 را دارد. توری های پرسی با توجه به نیاز مشتری و کاربرد آن در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید می شود برای خرید توری پرسی با کیفیت پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی شهرآهن است این فروشگاه وبسایت معتبری دارد که در آن انواع توری چون توری پرسی، توری فلزی، توری استیل، توری گابیون و... را به فروش می رساند شما عزیزان می توانید قیمت توری در انواع مختلف را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید. هم چنین این مجموعه مشاوران متخصصی دارد تا شما را راهنمایی کنند.