از مهم ترین عناصر و مواد اولیه در صنایع که نقشی راهبردی و موثر دارد آلیاژ فروسیلیس است. صنعت فلزات و ریخته گری دو مصرف کننده بزرگ فروسیلیس در جهان هستند. برای تولید فروسیلیس نیاز به ایجاد زیرساخت ها و بستری مناسب است تا محصول با کیفیت مطلوب و کارایی قابل قبول به مصرف کنندگان آن ارائه شود. از مهم ترین نیازمندی ها در این زمینه، انرژی برق است که البته استفاده از آن در تمامی کشورها مقرون به صرفه نخواهد بود. از این رو تنها برخی کشورها اقدام به تولید فروسیلیس می کنند که یکی از آن ها کشور ایران است. در ایران به دلیل احداث و فعالیت کارخانجات مختلف، بازار داخلی نسبت به تولید فروسیلیس اشباع شده و سالیانه هزاران تن از این ترکیب ارزشمند به سایر نقاط جهان نیز صادر می شود. شهر زنجان نیز یکی از تولیدکنندگان اصلی فروسیلیس در بازار داخلی است که محصولات خود را به صورت انبوه به بیرون از مرزهای کشور صادر می کند. برای کسب اطلاع بیشتر درخصوص فروسیلیس زنجان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

فروسیلیس زنجان

تولید فروسیلیس در زنجان

خوشبختانه چرخه تولید فروسیلیس در زنجان، رونق بسیار خوبی دارد و روزانه چندین هزارتن فروسیلیس با درجه خلوص متنوع توسط کارخانجات این شهر به بازار داخلی عرضه می گردد. کیفیت فروسیلیس تولید شده در زنجان آنچنان مطلوب و قابل قبول است که علاوه بر مصارف داخلی، این محصول به سایر کشورها نیز صادر می شود. صادرات فروسیلیس زنجان به دیگر کشورها در کنار سایر تولیدات، تاثیر بسیار زیادی بر رونق اقتصادی کشور دارد. از عوامل مهم و موثر در کیفیت فروسیلیس زنجان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلوص بسیار بالا و قابل قبول فروسیلیس برای استفاده در صنایع مهمی همچون صنعت فولاد سازی
  • استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب از جمله زغال سنگ درجه یک، سیلیسم و آهن
  • به کارگیری نیروهای انسانی خبره و متخصص
  • به روز بودن در امر تولید و استفاده از بهترین تکنولوژی ها و تجهیزات روز دنیا

تولید فروسیلیس در زنجان

قیمت فروسیلیس زنجان

قیمت فروسیلیس زنجان، همانند سایر تولیدات در دیگر شهرها، متاثر از عوامل مختلفی است. چند نمونه از مواردی که در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند عبارتند از:

  • درصد خلوص فروسیلیس تهیه شده
  • نوسانات بازار جهانی
  • هزینه های ایجاد شده در فرایند تولید فروسیلیس
  • قیمت و هزینه مواد اولیه

جدا از تمامی موارد گفته شده، باید آگاه باشید که فروسیلیس کاربردهای متفاوتی دارد، هرکدام از این کاربردها، نیازمند ترکیبات به خصوصی هستند که در نهایت این ترکیبات درصد خلوص نهایی فروسیلیس را مشخص می کنند. با توجه به این موارد می توان گفت کاربرد فروسیلیس نیز بر قیمت آن موثر است. فروشگاه شهرآهن یکی از فروشگاه های معتبر در حوزه تولیدات فروسیلیس است که خدمات ویژه ای را در این زمینه به متقاضیان آن ارائه می کند. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت شهرآهن از جدیدترین انواع فروسیلیس عرضه شده به بازار مطلع شوید. همچنین لیست قیمت روز فروسیلیس نیز براساس نرخ و نوسانات بازار داخلی در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا افراد بتوانند در هر لحظه تغییر قیمت محصولات را پیگیری کنند.