جدول وزن آهن آلات
جداول وزنی

از کاربردی ترین ابزارهای موردد استفاده در صنعت آهن آلات، جداول وزنی و نحوه محاسبه هرکدام از آن ها است. در ادامه میتوانید مشخصات هر یک محصولات همراه با کاربردهای آنها مشاهده نمایید.

جدول وزن آهن آلات

هر شاخه قوطی چند کیلو است

قوطی یا پروفیل ها از جمله محصولاتی به شمار می روند که در ساختمان سازی، جرثقیل های دروازه ای، اسکلت های فلزی و همچنین صنایع دیگر اهمیت بالایی دارند. این مقاطع می توانند جایگزینی بی‌نظیر برای تیر آهن، ناودانی و نبشی شناخته شوند. با این حال بخش زیادی از خریداران به دنبال محاسبه وزن هر شاخه قوطی هستند. در این بین باید بدانید که فاکتورهای مختلفی می‌توانند برای اعلام وزن پروفیل و قوطی تاثیرگذاری خود را نشان دهند. برای بیان وزن هر شاخه قوطی باید عواملی مانند ضخامت، طول و عرض پروفیل را در نظر بگیریم. با توجه به فاکتورهای بیان شده می‌توان بیان کرد هر شاخه قوطی چند کیلو گرم وزن دارد. در این بین سایت های مختلف نیز تلاش کرده‌اند که با ارائه جدول وزن انواع قوطی، اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.
در کنار این که با مراجعه به مراکز فروش و سایت های فعال در این زمینه می توانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید، یک فرمول استاندارد نیز بیان شده است. با توجه به داده های مورد نظر می توانید وزن هر شاخه قوطی را به دست آورید. در عین حال برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وزن هر شاخه قوطی می توانید از خدمات ارائه شده در سایت شهر آهن استفاده کنید.

وزن هر شاخه قوطی چقدر است؟

وزن هر شاخه قوطی چقدر است؟

همانگونه که عنوان کردیم، از آنجایی که قوطی پروفیل نقش موثری در ساختمان سازی ایفا می کند، کسب اطلاعات کامل در خصوص وزن هر شاخه قوطی، قیمت آن و نحوه خرید این مقاطع فلزی اهمیت بالایی دارد. برای اینکه وزن هر شاخه قوطی را به دست آورید باید ابتدا ضخامت، طول و عرض آن را داشته باشید. انواع پروفیل های آهنی امروزه در شکل‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. در این بین باید بدانید که پروفیل آهنی و قوطی های پروفیلی به لحاظ ساخت و کاربرد نیز به دو دسته ساختمانی و صنعتی تقسیم می شوند. با توجه به فاکتورهای بیان شده می توانید وزن هر شاخه قوطی را به دست آورید.
با به دست آوردن وزن هر شاخه قوطی متوجه می شوید با توجه به اینکه سطح مقطع مستطیلی و مربعی آن ها توخالی است، نسبت به متریال دیگر وزنی کمتر دارند. به همین علت با خرید قوطی و پروفیل آهنی قادر هستید علاوه بر افزایش کیفیت سازه های خود، از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری نمایید. برای به دست آوردن وزن هر شاخه قوطی علاوه بر اینکه نیاز به ضخامت، طول و نوع ساختار آن دارید باید بر اساس چگالی و جرم نیز این عناصر را تحلیل کنید. وزن دقیق هر شاخه قوطی یا پروفیل طی محاسبات ریاضی می‌تواند به دست آید. ما در این مجموعه برای شما یک فرمول ریاضی تهیه کرده ایم که با استفاده از آن می توانید اطلاعات دقیقی در خصوص پروفیل مورد نظر به دست آورید.

محاسبه وزن هر شاخه قوطی

محاسبه وزن هر شاخه قوطی

برای اینکه وزن هر شاخه قوطی را محاسبه کنید، جدول وزنی انواع مقاطع فلزی را در فروشگاه های مختلف و سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را می توانید بررسی نمایید. در عین حال گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که نیاز به بررسی وزن هر شاخه قوطی خواهید داشت. وزن پروفیل قوطی را می توانید با استفاده از ضخامت، طول، عرض و چگالی آن به دست آورید. برای به دست آوردن وزن پروفیل قوطی باید ضخامت، عرض طول و چگالی را در هم ضرب کنید. عددی که به دست می آید را تقسیم بر 1000 نمایید. حال می‌توانید وزن پروفیل قوطی را به دست بیاورید.
فراموش نکنید که برای به دست آوردن وزن پروفیل آلومینیوم و وزن پروفیل upvc باید چگالی آنها را در نظر بگیرید. چگالی آلومینیوم ۲.۷ بوده و این مقدار برای پروفیل یو پی وی سی ۸ در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید و قصد دارید قیمت هر قوطی را بر اساس ابعاد و وزن به دست آورید، مجموعه آهن آلات شهر آهن تمام جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد.