تولید توری مرغی

توری مرغی، شبکه فلزی بافته شده از سیم مفتول است که شباهت زیادی به توری فرنگی دارد اما تفاوت توری مرغی و فرنگی در جای خود قابل بررسی است. توری مرغی از گالوانیزه گرم و سرد ساخته شده است که توری ساخته شده از گالوانیزه گرم نسبت به گالوانیزه سرد بهتر است. هم چنین توری مرغی گالوانیزه گرم تولید کشور خودمان است در حالی که توری مرغی گالوانیزه سرد به کشور ما وارد می شود. قیمت مناسب ، وزن کم و جا به جایی آسان، مقاوم در برابر رطوبت، نصب سریع و آسان از ویژگی های توری مرغی است. ما در این مقاله سعی داریم توری مرغی و روش های تولید آن را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

تولید توری مرغی

 فرآیند تولید توری مرغی

برای تولید توری مرغی از دو روش دستی و روش خودکار استفاده می شود. در روش دستی، توسط دو نفر بدون هیچ دستگاهی توری مرغی تولید می شود به طوری که سیم مفتول گالوانیزه را دور قالب می پیچند تا شکل بگیرد سپس دو سر حصار توسط افراد با پیچ گوشتی بافته می شود  ودر انتها کار توری مرغی آماده شده را به صورت رول در می آورند. در روش تولید توری مرغی با دستگاه، مفتول در دستگاه قرار می گیرد و روکش دهی می شود، سپس مفتول روکش دار، وارد بخش حصار بافی می شود. پس از وارد شدن در بخش حصار بافی، مفتول ها به هم پیچ می خورند و قالب لوزی شکل می گیرند و در انتها کار توسط سیم پیچ اتوماتیک ابتدا و انتها توری محکم می شود. توری مرغی کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • عایق بندی ساختمان: در ساختمان برای عایق صوتی، برای عایق بندی سقف سوله و شیربانی از توری مرغی استفاده می شود.
  • زیر سازی کاشی: برای زیر سازی قبل نصب کاشی استفاده می شود که باعث استحکام ملات می شود.
  • گچ کاری: برای جلوگیری از ترک گچ در ساختمان استفاده می شود.
  • ستون: توری مرغی به عنوان یک ابزار نگهدارنده، برای مقاومت ستون استفاده می شود.
  • همچنین برای حصار کشی باغ و باغچه و نگهداری دام از توری مرغی استفاده می شود.

فرایند تولید توری مرغی

شهر آهن تولیدی توری مرغی

توری مرغی سبک ترین نوع شبکه های توری است که با فولاد ساخته شده است. توری مرغی وارداتی، توری مرغی گالوانیزه سرد است که نسبت به گالوانیزه گرم وزن و کیفیت پایین تری دارد. همچنین توری مرغی گالوانیزه گرم در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و زنگ نمی زند. توری مرغی ایرانی نسبت به خارجی کیفیت و مقاومت بالاتری دارد. روش های زیادی برای خرید توری مرغی وجود دارد و شما می توانید به صورت حضوری و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. راحت ترین روش خرید، خرید اینترنتی از یک وبسایت معتبر است. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی شهرآهن است. شهرآهن یکی از بهترین تولیدی های توری مرغی است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت معتبر شهرآهن، انواع توری مرغی را مشاهده و خرید نمایید. هم چنین این مجموعه یک تیم پشتیبانی 24 ساعت دارد تا شما بتوانید با آن ها در ارتباط باشید و با خیالی آسوده خرید کنید.