معایب پایه فنس بتنی

در سال های اخیر بسیاری از مردم برای حصار کشیدن به دور ویلا یا زمین هایشان از فنس استفاده می کنند. فنس ها با توجه به قیمت به صرفه ای که دارند محبوب هستند و با توجه به متریالی که در آن ها به کار برده می شود بسیار با کیفیت هستند. این دسته محصول مقاومت بالایی دارند و در برابر شرایط آب هوایی و تغییرات دما مستحکم اند. اما سوال اصلی این است که چرا با توجه به این که فنس خوب خریداری کرده اید، دچار مشکل شده اید. فنس بر اثر باد یا طوفان از جا در آمده است و هیچ مقاومتی از خود نشان نداده است. آیا دلیل این اتفاق جنس فنس ها و یا متریال آن ها بوده است؟
اگر شما از فنس هایی با درجه کیفی پایین استفاده کردید ، پس جواب سوال شما مشخص است، اما در غیر اینصورت پایه فنس شما دچار مشکل شده است. پایه فنس های بتنی با توجه به استحکام بالایی که دارند، معایبی هم دارند که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم. شهرآهن عرضه کننده انواع اقسام توری ها و فنس ها در سراسر کشور است برای خرید اینترنتی فنس می توانید از طریق شهرآهن اقدام نمایید. در این مقاله با شهر آهن باشید تا معایب پایه بتنی را بررسی کنیم.

معایب پایه فنس بتنی

مشکلات پایه فنس بتنی

در اول باید ذکر شود که نصب پایه فنس های بتنی بسیار زمان بر است. بعد از نصب پایه های بتنی نیز باید صبر کنید تا آن ها خشک شوند. پس پروژه شما به هفته بعد موکول می شود. استفاده از پایه های بتنی زمان بسیار زیادی را از شما می گیرد. با توجه به اینکه پایه های بتنی ماندگاری بسیار زیادی دارند، برای محیط زیست بسیار مضر هستند. این پایه ها به محیط زیست در مدت زمان خاصی آسیب می رسانند و دلیل اصلی آن استفاده از بتن در این پایه ها است. پایه های بتنی از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار اند اما ظاهر زیبایی ندارند. این پایه ها قابل طراحی نیستند و طیف رنگی خاصی ندارند. اگر به دکوراسیون محیط مورد نظرتان اهمیت می دهید، استفاده از پایه های بتنی روشی به صرفه و منطقی برای شما نیست. اینکه استفاده پایه فنس بتنی بهتر است یا فلزی؟ بستگی به شرایط و پارامتر های شما دارد. اگر به دنبال پایه هایی مستحکم و مقاوم هستید بهتر است از پایه بتنی استفاده کنید اما اگر زمان در پروژه، محیط زیست و زیبایی برای شما در اولویت هستند بهتر است از پایه های بتنی برای اجرای پروژه خود استفاده نکنید.

مشکلات پایه فنس بتنی

بزرگترین عیب پایه فنس بتنی

با توجه به اینکه اکثر پروژه ها زمان بندی مشخص خود را دارند، عموم مردم پروژه ای را انتخاب می کنند که در زمان کمتری قابل انجام باشد. پروسه استفاده از بتن برای پایه های بتنی عملی زمان بر و طولانی است پس ممکن است بسیاری از مردم از خرید و نصب پایه های بتنی برای نصب فنس صرف نظر کنند.
باید به این توجه کنیم که 4 درصد از کربن دی اکسیدی که در کل جهان تولید می شود وابسته به بتن است. استفاده از بتن عملی مضر برای محیط زیست است با توجه به اخبار منتشر شده درباره محیط زیست عموم مردم در تلاش اند از محیط زیست تا زمانی که می شود محافظت کنند، پس استفاده از پایه های بتنی از طرف بسیاری از خریداران نقض می شود. شهر آهن عرضه کننده انواع توری ها و پایه های بتنی ، فلزی و.. است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه نصب پایه های بتنی و فلزی با شهر آهن همراه باشید و با آگاهی از معایب آن ها بهترین محصول ممکن را خریداری کنید.