پایه فنس بتنی بهتر است یا فلزی

پایه های فنس انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز ها و پارامتر های شما انتخاب می شوند. پایه فنس های بتنی و فلزی جزو کار آمد ترین پایه های موجود در سطح کشور هستند. هر کدام از این پایه ها مزایای خاص خود را دارند و با توجه به محیط شما عملکرد مورد نظر را به شما تحویل می دهند. برای خرید این دو محصول گزینه برتری وجود ندارد، این شما هستید که محصول مورد نظر خود را به دیگری برتری می دهید. پایه بتنی از متریالی با نام بتن تشکیل شده و پایه فلزی از متریال هایی از جمله فولاد گالوانیزه و.. تشکیل شده است.
شهر آن عرضه کننده انواع و اقسام پایه فنس با بهترین درجه کیفی است. در این مقاله به مزایای پایه فنس های بتنی و فلزی می پردازیم. در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید با مشاوران متخصص شهر آهن همراه باشید.

مزایای پایه فنس بتنی

در اول می خواهیم به پایه فنس بتنی به پردازیم. این پایه با توجه به بافت و متریالی که دارد بسیار مقاوم و با دوام است. با توجه به بتنی که در پایه های فنس بتنی استفاده شده باید گفت این پایه ها چندین سال کارایی دارند و با طوفان و شرایط آب و هوایی از بین نمی روند. پس انتخاب پایه بتنی انتخابی به صرفه است. پایه بتنی جزو مواردی است که از نظر قیمت نسبت به پایه دیگر به صرفه تر است. پس انتخاب محصولی با کیفیت بالا و با دوام عملی منطقی است مخصوصا زمانی که محصول مورد نظر ما قیمتی به صرفه داشته باشد.

پایه فنس بتنی بهتر است یا فلزی

مزایای پایه فنس فلزی

پایه فلزی از جمله محصول های پرکاربرد و پر فروش در سطح کشور است. این پایه از متریال هایی با درجه کیفی ممتاز ساخته می شود. یکی از نکات مثبت این پایه ها سازگاری آن ها با محیط زیست است. این پایه ها ضرری برای محیط زیست نداشته و به نسبت پایه های بتنی آسیب کم تری به طبیعت می رساند.
پایه های فلزی دارای دوام بسیار بالایی هستند و می توان در مدت زمان زیاد از آن ها بهترین خروجی را دریافت کرد. این پایه ها عموما بسیار سبک هستند و نصب بسیار آسانی دارند. باید به این نکته توجه کنید که نصب پایه های فلزی به زمان زیادی نیاز ندارد و به پروژه شما سرعت می بخشد. این پایه ها قابل رنگ هستند و می توانند با محیط مورد نظر شما تطبیق پیدا کنند. پس از نظر زیبایی پایه های فلزی در صدر قرار دارند.
استفاده از پایه های فلزی منطقی است اگر از متریال خوبی تشکیل شده باشند. شرکتی که از آن پایه مورد نیاز خود را خریداری می کنید باید معتبر باشد. زیرا پایه فلزی می توانند از متریال های متفاوتی ساخته شوند و اگر متریال استفاده شده درجه کیفی خوبی نداشته باشد، عملکرد پایه با ضعف رو به رو می شود. پس برای خرید پایه فلزی مورد نظرتان صبر اختیار کنید و از فروشگاه معتبری همانند شهر آهن خرید خود را انجام دهید.

پایه فنس بتنی بهتر است یا فلزی

مقایسه پایه فنس فلزی با بتنی

همانطور که ذکر شد مقایسه این دو محصول بر اساس پارمتر های شما صورت می گیرد. اگر به دنبال محصولی با مقاومت بالا هستید می توانید از پایه های بتنی استفاده کنید، اما باید به این موضوع توجه کنید که نصب این پایه ها زمان بر است و ظاهر زیبایی ندارند. پایه های فلزی اگر از متریال مورد نظر ساخته شده باند مقاومت باالایی دارند و نصب آن ها به سرعت به اتمام می رسد. بسیار سبک هستند و همچین زیبایی چشم نوازی دارند. پایه فلزی با محیط زیست هم خوانی دارد و در این نکته نسبت به پایه های بتنی برتری دارد.
شهر آهن عرضه کننه انواع و اقسام پایه فنس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مزایای پایه های فلزی و بتنی می توانید با شهر آهن همراه باشید. برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید پایه های بتنی و فلزی به شهر آهن مراجعه کنید.