فروسیلیس اصفهان

سیلیسیم یکی از فراوان ترین عناصر موجود روی کره زمین است که به صورت سنگ کوارتز در طبیعت مشاهده می شود. فروسیلیس ماده ای است که در اثر ذوب سنگ آهن و سیلیسیم در کوره های قوس الکتریکی بدست می آید. کارخانه های تولید فولاد و همچنین صنایع ریخته گری یکی از مشتریان اصلی فروسیلیس اصفهان هستند. فروشگاه اینترنتی شهرآهن نیز یکی از مراکز معتبر فروش انواع مقاطع فولادی و با کیفیت ترین فروسیلیس ها است. در این مقاله نکات قابل توجه در هنگام خرید فروسیلیسیم مطرح شده است.

کارخانه فروسیلیس اصفهان

محصولات تولید شده در کارخانه فروسیلیس اصفهان دارای گریدهای متفاوتی هستند. توجه داشته باشید که فروسیلیس دارای رنگ خاکستری تیره است که رنگ آن با افزایش درصد اکسید آهن بالاتر به تیرگی می گراید. همچنین این مواد در اندازه های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. فروسیلیس هایی با دانه بندی های درشت تر در فولادسازی کاربرد گسترده ای دارد. برای مثال از این نوع ماده برای ساخت چدن نشکن استفاده می شود. از آنجایی که چدن یک فلز شکننده است، افزودن فروسیلیس به آن باعث استحکام بیشتر چدن می گردد.
یکی دیگر از کاربردهای اصلی این فروآلیاژ استفاده از آن در ساخت الکترودهای گرافیکی است. از این الکترودها در هنگام جوشکاری استفاده می شود. هر چقدر کیفیت این ماده بیشتر باشد، در نتیجه کیفیت الکترودهای مذکور نیز بیشتر است. در فرایند تولید فروسیلیس علاوه بر وجود آهن و سیلیسیم ناخالصی های دیگری همچون منگنز و آلومینیوم نیز وجود دارد. بالطبع با کاهش درصد ناخالصی ها کیفیت فروسیلیس تولید شده در کارخانه ها نیز بالاتر می رود. بنابراین توجه به درصد ناخالصی ها فاکتوری مهم در هنگام خرید فروسیلیس کارخانجات اصفهان و دیگر شهرها محسوب می شود.

کارخانه فروسیلیس اصفهان

شهرآهن: عرضه کننده فروسیلیس اصفهان

فروشگاه اینترنتی شهرآهن یکی از مراکز معتبر عرضه کننده فروسیلیس اصفهان است. این مجموعه اقدام به توزیع این ماده به صورت غیر حضوری با مناسب ترین قیمت کرده است. خرید اینترنتی فروسیلیس به شما کمک می کند که در هزینه و زمان خود صرفه جویی داشته باشید. بنابراین شما به راحتی می توانید از منزل نسبت به خرید مورد نظر خود در حجم های دلخواه اقدام فرمایید. به یاد داشته باشید که خرید حضوری مزایای خرید اینترنتی را ندارد و باعث از دست رفتن زمان و هزینه خریدار می شود. نکته مثبت ماجرا ارائه محصولات مختلف با قیمت کارخانه در وبسایت اینترنتی شهرآهن است که از لحاظ هزینه برای شما بسیار مقرون به صرفه است.
پایین بودن هزینه حمل و نقل و ترابری نیز یکی دیگر از ویژگی های خرید فروسیلیس از این مجموعه به شمار می رود. شما می توانید این محصول را از شهرآهن در مقیاس زیاد برای استفاده در کارخانه های فولادسازی و چدن سفارش دهید. همچنین صنایع مختلف مانند ریخته گری ها نیز می توانند این فروآلیاژ را از وبسایت شهر آهن خریداری کنند. دریافت گارانتی تضمین کیفیت و قیمت مناسب نیز از دیگر مزایای خرید غیر حضوری از وب سایت فروشگاه شهرآهن محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه خرید آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.