وزن میلگرد 14، 16، 18 ظفر بناب |مزایا و معایب این میلگرد

از اساسی‌ترین محصولات فولادی که در صنعت ساختمان از آن استفاده می‌شود، میلگرد است. ما در این عرصه علاوه بر رسیدن به خود کفایی در داخل کشور، موفق به صادرات این محصول مهم به کشورهای همجوار شده‌ایم. کارخانه های مختلفی در تمامی استان‌ها به تولید این مقطع فولادی مشغول هستند که کارخانه ظفر بناب یکی از کارخانه‌های موفق در این زمینه است. ما در این مطلب به بررسی وزن میلگرد 14، 16، 18 ظفر بناب، انواع میلگردهای تولیدی در این کارخانه، معایب و مزایای آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

وزن میلگرد 14، 16، 18 ظفر بناب |مزایا و معایب این میلگرد

کارخانه ظفر بناب چه سایزی از میلگردها را تولید می‌کند؟

بدون شک می‌دانید که میلگردهای ظفر بناب در بهترین کیفیت ساخته می‌شوند و طرفداران زیادی دارد. این کارخانه میلگردهای گرید A2 یا همان میلگرد با آج مارپیج ساده را در سایزهای 8، 10، 12 و 14 تولید و روانه بازار می‌کند. این سایز از میلگردها هر کدام کاربردهای ویژه‌ای دارند که در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند. از دیگر تولیدات میلگرد این کارخانه می‌توان به میلگردهای A3 اشاره داشت. این میلگردها نیز در سایزهای مختلفی تولید می‌شود که سایز 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 25 و 32 از سایزهای پرمصرف در این گرید است. برای اطلاع از قیمت میلگرد بناب در هر کدام از این سایزها می‌توانید به سایت شهر آهن مراجعه کنید.

کارخانه ظفر بناب چه سایزی از میلگردها را تولید می‌کند؟

جدول وزن میلگرد ظفر بناب

همه افراد فعال در بازار آهن می‌دانند که وزن محصولات فولادی بسیار حائز اهمیت است. وزن میلگرد به فاکتورهایی نظیر سایز، چگالی آلیاژ به کار رفته و طول آن وابسته است و باید به این موارد توجه داشت. در جدول زیر ما شما را با وزن میلگرد ظفر بناب آشنا می‌کنیم.

سایز  میلگرد ظفر بناب 8 10 12 14 16 18 20 22 25
وزن هرشاخه 12 متری میلگرد ظفر بناب(KG) 4.2 6.2 10.2 13.6 17.3 22.1 28 35.5 5.9

 

مزیت میلگرد های ظفر بناب چیست؟

از مزایای میلگرد ظفر بناب می‌توان به سبک بودن آن اشاره داشت. توجه به این نکته بسیار مهم است که سبک بودن نشان از غیر استاندارد بودن ندارد و این میلگردها مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سبک بودن به معنای کم‌شدن هزینه نهایی میلگرد است و بدون شک مورد بسیار جذابی برای خریداران است. لازم به ذکر است که این کارخانه در امر صادرات نیز بسیار موفق عمل می کند و این مورد در توسعه اقتصادی کشور نیز نقش مهمی دارد. این میلگردها در اکثر مراجع فروش آهن آلات موجود است و شهرت زیادی دارند، به همین دلیل تهیه این میلگردها بسیار آسان است.

مزیت میلگرد های ظفر بناب چیست؟

معایب میلگرد ظفر بناب چیست؟

با توجه به این که میلگردها در کارخانه‌ها بر اساس استانداردهای مشخصی تولید می‌شوند و نظارت خاصی بر روی محصولات تولید شده وجود دارد، نمی‌توان به روش تولید و یا موارد دیگر ایراد گرفت. از معایبی که برای میلگردها می‌توان اشاره داشت، این است که شاید با توجه به مقاومت تسلیم مشخص نتوان در برخی مکان ها از آن‌ها استفاده کرد و این انتخاب به عهده مهندس پروژه است. قیمت هر کیلو از میلگرد ظفر بناب بیشتر از میلگردهای سنگین است که البته با توجه به سبک بودن آن ،استفاده از این میلگردها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این میلگردها با توجه به استاندارد ملی با شماره INSO 3132 تولید می‌شوند و طرفداران زیادی در کل کشور دارند. صادرات این میلگردها نیز به دلیل نزدیکی به مرز زمینی با کشور همسایه بسیار پر رونق است. اگر شما نیز قصد خرید میلگرد ظفر بناب را دارید، می‌توانید به سایت شهر آهن مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. شهرآهن عرضه کننده میلگرد های باکیفیت کارخانه ظفر بناب است، پس با خیال راحت میلگرد ظفر بناب را از شهرآهن بخرید.