از کجا میلگرد بخرم؟

انتخاب محل خرید میلگرد برای ساخت و سازهای عمرانی همواره باید با روشی انجام گیرد که کمترین هزینه را به خریدار تحمیل نماید. اصلی ترین فاکتورها در تامین میلگرد مورد نیاز در ساخت و سازهای عمرانی، قیمت روز میلگرد و هزینه نقل و انتقال آن ها به محل مورد نظر هستند. با این حال، عوامل دیگری نیز می توانند بر هزینه تمام شده خرید میلگرد تاثیر بگذارند. حال سوال این است که از کجا میلگرد بخریم تا کمترین هزینه را متحمل شویم؟
بر اساس توضیحاتی که داده شد، قبل از هر چیزی باید به دنبال کارخانه تولید میلگردی باشیم که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریدار قرار می دهد. از طرفی، مسافت کارخانه تا محل تخلیه میلگرد نیز در تخمین هزینه ها نقش ویژه ای دارد. بنابراین، لازم است به دنبال نزدیک ترین کارخانه تولید میلگرد با کمترین قیمت باشیم. شما عزیزان اگر نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با اینکه میلگرد چیست و کاربردهای آن کدام است به دست آورید با مقالات شهرآهن همراه باشید. 

در انتخاب محل خرید میلگرد چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟ 

در انتخاب محل خرید میلگرد چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

بدون شک وقتی صحبت از خرید با صرفه یک محصول به میان آید، قیمت آن محصول اولین مساله ای است که باید در نظر گرفته شود. بنابراین، همواره باید به دنبال فروشنده یا کارخانه ای بود که کمترین قیمت میلگرد را ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید که برآورد هزینه تمام شده خرید میلگرد مهم است نه فقط قیمت آن. در ادامه به فاکتورهای مهم در انتخاب محل خرید میلگرد اشاره می کنیم

خرید مستقیم از کارخانه با کمترین قیمت:
برای افرادی که به دنبال ساخت و سازهای انبوه هستند، بهترین محل خرید میلگرد، درب کارخانه است. از طرفی، خرید عمده از کارخانه می تواند تا حد زیادی هزینه ها را کاهش دهد. به طور کلی، خرید مستقیم از کارخانه دو مزیت عمده دارد:

  • حذف واسطه ها و خرید با قیمت کمتر
  • دریافت تخفیف های عالی در ازای خرید عمده از کارخانه

افرادی هم که میلگرد را از بازار خریداری می کنند، بهتر است با آگاهی کامل از قیمت میلگرد از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر برای خرید میلگرد ارزان اقدام کنند. شهر آهن یکی از مراجع معتبری است که می تواند شما را از قیمت میلگرد در روز آگاه نماید.

انتخاب میلگرد با کمترین وزن:
یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب محل خرید میلگرد، وزن میلگرد تولیدی توسط هر کارخانه است. علی رغم قاعده و فرمول استانداردی که برای تولید میلگرد وجود دارد، باز هم میلگردی که توسط کارخانه های مختلف تولید می شود، وزن متفاوتی دارند. به این ترتیب، با توجه به اینکه میلگرد بر اساس قیمت هر کیلو از آن به فروش می رسد، بنابراین باید به این نکته نیز دقت کرد.

انتخاب محل خرید میلگرد با کمترین فاصله از مقصد:
پس از اتمام فرایند خرید، وقت آن است که حجم میلگرد خریداری شده را از محل خرید میلگردها به محل مورد نظر انتقال دهیم. هزینه مربوط به حمل و نقل میلگرد به عهده خریدار بوده و عمدتا توسط دولت تعیین می گردد. بنابراین، هر چه کارخانه میلگردسازی به محل هدف نزدیک تر باشد، هزینه ارسال میلگرد کمتر خواهد بود.

انتخاب محل خرید میلگرد بر اساس برندهای سازنده:
کارخانه های زیادی در کشور وجود دارند که به تولید فولاد و میلگرد مشغول هستند. برای انتخاب بهترین محل خرید میلگرد، می توان از بین معتبرترین کارخانه ها اقدام کرد. با این حال، نباید فراموش کرد که خرید از برخی کارخانه ها ممکن است هزینه بیشتری به دنبال داشته باشد.
برای انتخاب بهترین محل خرید میلگرد باید همواره به دنبال بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بود. بنابراین، با اطلاع از قیمت کارخانه های معتبر و مطمئن می توانید برای خرید بهترین میلگرد اقدام نمایید. شهر آهن می تواند در این فرایند به شما کمک نماید.

بهترین محل خرید میلگرد به صورت اینترنتی 

بهترین محل خرید میلگرد به صورت اینترنتی

این روزها حجم بالای فعالیت های روزانه و شیوع پاندمی کرونا باعث شده تا خرید میلگرد به صورت حضوری کمی دشوارتر شود. از این رو، مراجعه به یک مرجع آنلاین برای خرید میلگرد و آهن آلات می تواند این نگرانی را رفع کند.
شهر آهن را می توان بهترین محل خرید میلگرد به صورت اینترنتی دانست. در واقع این سایت اینترنتی با ایجاد امکان ثبت سفارش آنلاین حتی در روزهای تعطیل، باعث رضایت بسیاری از مشتریان خود گردیده است. این سایت امکان بررسی و مقایسه قیمت میلگرد را نیز فراهم کرده و بنابراین افراد می توانند پس از ارزیابی های لازم خرید خود را انجام دهند.