مرکز فروش میلگرد و آهن در اصفهان

یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع مقاطع فولادی در ایران و استان اصفهان که برای تجار و فعالان این صنف نامی معتبر و آشنا است، شرکت نامی شهر آهن است. این مرکز با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۸۷ تاکنون توانسته خود را به عنوان یک عرضه کننده کارآزموده و با تجربه به متخصصین و مهندسین معرفی کند. عرضه و توزیع انواع مقطع فولادی از جمله میلگرد در هر زمان و با هر اندازه در اسرع وقت آن هم با قیمت ‌هایی که مربوط به درب کارخانه است، دلیل مطرح شدن این شرکت پر مخاطب است. در ادامه به اعم فعالیت ‌های شهر آهن و خرید میلگرد اصفهان خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید برای آشنایی با جدول وزن میلگرد و قیمت میلگرد امروز را از کارشناسان ما دریافت کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد اصفهان و دیگر انواع میلگرد با کارشناسان شهرآهن تماس بگیرید.

مرکز فروش میلگرد و آهن در اصفهان


شهرآهن، مرکز فروش میلگرد و آهن در اصفهان

بزرگترین دلیل تاسیس مرکز شهر آهن تامین کردن انواع آهن‌الات صنعتی و ساختمانی از جمله ناودانی، نبشی، تیر آهن، ورق، میلگرد و… است. شرکت شهر آهن همچنین در زمینه صادرات این محصولات فولادی و فلزی به سایر کشورها و همچنین ارائه مشاوره در باب صادرات نیز فعال است. محصولات خریداری شده از این مرکز بدون فوت وقت و با نازلترین قیمت‌ها به دست مشتریان خواهد رسید. با بازدید روزانه و حتی لحظه ‌ای از سایت شهر آهن خواهید توانست آخرین قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله قیمت میلگرد را با توجه به نوسانات بازار در دست داشته باشید. این شرکت خوش آتیه انواع اخبار و رویدادهای مربوط به بازار آهن‌الات در داخل و خارج کشور را کاملاً به روز و تازه در اختیار شما خواهد گذاشت. در نتیجه درست ‌ترین اطلاعات مربوط به معاملات بازار بورس فلزات را نیز می‌توانید از همین مرکز به راحتی رصد کنید. در انتها برای پیش بینی و تحلیل نوسانات و تغییرات این بازار نیز کارشناسان و متخصصان این مرکز در هر ساعت آماده ارائه مشاوره به مشتریان عزیز هستند. استان اصفهان با داشتن یکی از بزرگترین و با کیفیت‌ترین مجموعه‌های ذوب آهن و فولاد و در کنار آن کارخانه‌ها و کارگاه‌های فراوان در همین زمینه به یک قطب صنعتی مهم در سطح کشور تبدیل شده است. میلگرد اصفهان در میان محصولات متنوع این استان از شهرت و کیفیت فوق‌العاده ‌ای برخوردار شده است. با توجه به کاربرد وسیع و زیاد این مقطع فولادی و شهرت تولیدات استان اصفهان در زمینه ساخت میلگرد خرید و فروش این محصول اهمیت خاصی در این استان دارد. اما برای خرید و یا فروش میلگرد باید از قبل اطلاعاتی را در مورد آن کسب کرد و هرگز بدون آگاهی به این عرصه وارد نشوید.

شهرآهن، مرکز فروش میلگرد و آهن در اصفهان


اطلاعاتی مختصر از انواع میلگرد در اصفهان

میلگردها در انواع گرید A1 و A2 و A3 و A4 تولید می‌شوند که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند:

  • میلگرد A1: این نوع به میلگرد ساده یا بدون عاج گفته می‌شود که به دلیل وجود ۲۲ درصد کربن و ۵۵ درصد سیلیسیوم بسیار نرم بوده و مقاومت کششی کمی دارد. به دلیل وجود کربن پایین‌تر نسبت به انواع دیگر میلگرد قابلیت شکل پذیری بهتری داشته ولی قیمت بالاتری دارد. البته برای ساختن انواع خاموت، میلگرد زیگزاگ و سیم مفتولی و انواع مصارف صنعتی مناسب است.
  • میلگردA2: این نوع در رده میلگردهای آجدار و نیمه سخت قرار دارد که به دلیل ترد و شکننده بودن برای مصارف جوشکاری اصلاً مناسب نیست. البته میلگرد گرید A2 قابلیت فرم دهی و خم پذیری خوبی دارد. این نوع دارای تنش سیلان ۳۰۰۰ و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع است.
  • میلگردA3: این نوع با داشتن آج‌های جناقی یا هفت و هشتی در دسته نیمه سخت قرار می‌گیرد. ‌با بالا رفتن مقدار کربن به ۳۷ درصد میزان انعطاف پذیری نیز در میلگرد گرید A3 پایین آمده است. تنش سیلان این نوع میلگرد برابر با ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع است.
  • میلگردA4: این نوع میلگرد با وجود تنها ۴ درصد کربن دارای سختی زیادی است و بیشترین مقاومت را در کارهای ساختمانی دارد. حتی شکل ظاهری این نوع میلگرد نیز تفاوت بسیار با انواع دیگر میلگرد دارد و دارای شکنندگی بالایی نیز است.

اطلاعاتی مختصر از انواع میلگرد در اصفهان

 خرید میلگرد در اصفهان

خرید میلگرد در اصفهان به ۳ روش صورت می‌گیرد که اگر قصد خریداری این محصول را در اصفهان دارید باید با این روش‌ها نیز آشنا شوید. روش اول مناسب خریدارانی است که در حجم‌های بسیار بالا قصد خرید میلگرد را دارند. در این روش یا همان خرید از درب کارخانه قیمت‌ها پایین‌تر خواهند بود زیرا هزینه‌ی حمل و نقل و واسطه‌ها از آن کم می‌شود و در نتیجه مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. اما روش بعدی یا خرید از بنگاه‌ها که مناسب خرید‌های با حجم کمتر است برای افرادی که می‌خواهند در وقت و هزینه‌ها صرفه جویی کنند مناسب است. ولی در روش سوم یا همان خرید از شرکت بازرگانی شهر آهن چه اینترنتی و چه حضوری می‌توان میلگرد اصفهان را در حجم‌های بالا و یا کمتر به صورت عمده و یا خرده از انواع برندهای مختلف با قیمت درب کارخانه در زودترین زمان ممکن تحویل گرفت. شهرآهن علاوه بر میلگرد تمام تیرآهن های کارخانه اصفهان را عرضه می کند. فروشگاه شهرآهن قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان، قیمت تیرآهن ۱8 اصفهان که از سایز های پر طرفدار این کارخانه است را به قیمت روز بدون هیچ گونه هزینه اضافی به مشتریان عرضه می کند.