اخذ نمایندگی میلگرد بستر

همانطور که می دانید استفاده از میلگرد بستر در سال 1392 توسط مقررات ملی ساختمان به رسمیت شناخته شد و سازمان نظام مهندسی استفاده از آن را پس از زلزله 6.3 ریشتری سال 1397 سر پل ذهاب اجباری کرد. به همین علت کارخانجات فولادی در سراسر کشور به تولید این نوع میلگرد روی آوردند و شرکت های زیادی شروع به اخذ نمایندگی فروش میلگرد بستر کردند، تا شرایط بهتری جهت دسترسی مشتریان به میلگرد بستر را فراهم کنند. با آهن آلات شهرآهن همراه باشید تا نمایندگان میلگرد بستر را بررسی کنیم.

نمایندگی های میلگرد بستر

معمولا کارخانجات و تولید کنندگان میلگرد بستر برای اعطای نمایندگی فروش، شرایطی را در نظر می گیرند که این شرایط شامل موارد زیر است:

  • توانمندی های شخصی: از شرایط مهمی که تولیدکنندگان برای اعطای نمایندگی درنظر می گیرند شرایط تحصیلی و توانایی و تجربه مسئولان و کارمندان شرکت متقاضی است. واضح است که اشخاصی که دارای تحصیلات بازرگانی باشند و همچنین افراد دارای تجربه کاری در زمینه خرید و فروش آهن آلات در الویت اخذ نمایندگی قرار می گیرند.
  • شرایط دفتر و انبار: از دیگر شرایط مهم برای اخذ نمایندگی داشتن دفتر فروش فعال و در مکان مناسب است. این دفتر باید تمام فروش های خود را زیر نظر شرکت تولید کننده انجام دهد و فاکتور دیگر نشان دهنده وجود انبار جهت نگهداری میلگرد بستر است، تا در کوتاه ترین زمان محصول به مشتری تحویل داده شود. شرایط انبار طبق استانداردهای کارخانه مشخص می شود، اما غالبا باید دارای فضای کافی جهت نگهداری حجم مناسبی از میلگرد بستر باشد و همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن میلگردها سرپوشیده باشد.

obtaining-representation-bed-rebar2.jpg

  • موقعیت جغرافیایی: شهرهایی که ساخت و ساز ساختمان در آن ها زیاد است و یا شهرهایی که کارخانه فاقد نمایندگی فروش است، دارای اولویت اخذ نمایندگی هستند.
  • حسن انجام کار: نمایندگی موظف است برای راحتی مصرف کنندگان همیشه در دسترس باشد و در اسرع وقت نیازهای مشتریان را از انبار خود و در صورت نیاز از انبار مرکزی کارخانه تامین و به مشتری تحویل دهند و همچنین موظف به حسن انجام کار و امانت داری در قبال کارخانه است و معمولا برای اثبات آن وثیقه ای به کارخانه می دهد.
  • میلگرد بستر دارای نمایندگی های زیادی در سراسر کشور است. وجود این نمایندگی ها شرایط مناسبی بوجود آورده است تا مصرف کنندگان میلگرد بستر بتوانند برای انجام خرید آگاهانه تر به نمایندگی ها مراجعه کنند و با مشاوره کارشناسان باتجربه دفتر از شرایط محصول و ویژگی های آن آشنا شوند. از دیگر مزایای نمایندگی می توان به حذف دلالان اشاره کرد که باعث می شود خریداران بتوانند میلگرد بستر را با نرخ مصوب کارخانه و اطمینان از اصل بودن محصول، خریداری کنند. 

شهرآهن بزرگ ترین نمایندگی میلگرد بستر ایران

اگر شما هم قصد خرید میلگرد بستر را دارید، حتما خرید محصولی با کیفیت، قیمت مناسب و دسترسی راحت به فروشنده، از اهمیت ویژه ای برای شما برخوردار است. ما در مجموعه شهر آهن این نوید را به شما می دهیم که به عنوان بزرگ ترین نمایندگی میلگرد بستر ایران، محصولات خود را با تضمین اصالت و کیفیت به مشتریان ارائه می دهیم و اگر از کیفیت میلگردهای بستر رضایت نداشته باشید قابلیت عودت آن ها وجود دارد. مجموعه ما همه روزه و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما هست. شهرآهن با دارا بودن سیستم حمل و نقل، محصولات را در کوتاه ترین زمان به شما تحویل می دهد. قیمت های ارائه شده در وب سایت شهر آهن بصورت لحظه ای به روز رسانی می شوند. شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان پیش از خرید خود با کارشناسان مجرب ما بصورت 24 ساعته از طریق سایت و تلفن های مجموعه، در ارتباط باشید. قیمت میلگرد های مختلف همچون قیمت میلگرد ساده و قیمت میلگرد آجدار و همینطور محصولات کارخانجات مختلفی مثل قیمت میلگرد ذوب آهن را می توانید در این سایت مشاهده کنید.